Håper han har en tennistime i pausen.
Killen har ju i alla fall långa strumpor.. give him a rest!
Håper han har en tennistime i pausen.
Killen har ju i alla fall långa strumpor.. give him a rest!
Lagt merke til det jeg også. Mine øyne ville ha det til å muligens være en VC Overseas. Sannsynligvis er det nok ikke det, men det var så langt mine ølbriller kunne se.Ser Johan Golden har på seg noe annet på Nytt på Nytt sendingene enn den tidligere TAG Heuer han har brukt. Noen som har lagt merke til hva det er?
Lagt merke til det jeg også. Mine øyne ville ha det til å muligens være en VC Overseas. Sannsynligvis er det nok ikke det, men det var så langt mine ølbriller kunne se.
Den der var flott! Er man en flynerd må det der være "top notch".En kollega (som vanligvis bruken en Tag Heuer) spurte meg i dag om jeg kunne ta en kikk på en klokke etter faren hans siden Tagen var blitt ødelagt. Klokken var en han hadde funnet bakerst i skuffen etter faren og ikke hadde brydd seg med å bruke, men som faren hadde brukt i alle år. Han fisket frem en helgull JLC 5001. Faren var sjefsflyver i Braathens så den har Braathens logoen på skiva og Alf Lie inskripsjoner på baklokket. Dagens gladsak for min del Han lo forsåvidt godt når jeg ba om å få ta et bilde
Ja, vedkommende er veldig flynerd (arvet den interessen vil jeg tro).Den der var flott! Er man en flynerd må det der være "top notch".
Anbefal en lett polering og en ny kvalitetsrem
Credits where credits due, her @Grendel var du milevis foran Hodinkee.
Skal innrømme at jeg ikke klarte å følge med på alle de entusiastiske strofene du serverte om uret på dubliners en gang for flere år siden, men jeg har lest tråden til hodinkee nå og er litt imponert.
Hands-On: The Yes Equilibrium
A unique and quirky watch obsessed with the Sun, the Moon, and you.www.hodinkee.com
Credits where credits due, her @Grendel var du milevis foran Hodinkee.
Skal innrømme at jeg ikke klarte å følge med på alle de entusiastiske strofene du serverte om uret på dubliners en gang for flere år siden, men jeg har lest tråden til hodinkee nå og er litt imponert.
Hands-On: The Yes Equilibrium
A unique and quirky watch obsessed with the Sun, the Moon, and you.www.hodinkee.com
Det er en S/el. Sports elegance. Forgjengeren til Link. Hadde en i gull & stål i 10 år. Mest komfortable lenken jeg har hatt. 200m wr under 10mm og tålte det meste. Fantastisk urNy klokkespotting på toget, fyr med Tag Heuer Link med hvit skive. Har alltid hatt sansen for den lenka.
Vis vedlegg 183540Vis vedlegg 183541