Neste Q:
Hvor mange ansatte kan man lønne i 3 mnd med en RM?
A:?
Stemmer det at den "billigste" RM koster 800000 kr? Sikkert fine greier men den ser jo ut som en Grand Casio!
Neste Q:
Hvor mange ansatte kan man lønne i 3 mnd med en RM?
A:?
Var en flott reportasje også da Kult å se hun hadde en G-ShockSå en video om Norges andre kvinnelige F-16 flyger, Marianne Mjelde. Tøff dame!
Hvilken Casio er det hun har på håndleddet?
Vis vedlegg 187646
Vis vedlegg 187647
EDIT:Bladde i en gammel brosjyre. Tipper det er denne:Vis vedlegg 188010
Hva brukes i Hvite Gutter? Noen som har spottet noen godbiter?
Vis vedlegg 192022
Hva bæres her? Er det betalt mva på denne?
Personlig foretrekker jeg i alle fall å se klokker folk spotter, enten det er på TV eller T-banen, enn å høre på at noen forteller om klokker de har spottet. Dét - er fullstendig uinteressant.Denne tråden burde døpes om til «Se hva jeg så på TV/i avisa/på internett».
Intensjonen i denne tråden var vel å fortelle om klokker man spotter i sin egen hverdag? På mennesker man møter/passerer/observerer.
Personlig synes jeg at det er fullstendig uinteressant at noen har «spottet» en klokke i f.eks. en TV-serie.
UenigDenne tråden burde døpes om til «Se hva jeg så på TV/i avisa/på internett».
Intensjonen i denne tråden var vel å fortelle om klokker man spotter i sin egen hverdag? På mennesker man møter/passerer/observerer.
Personlig synes jeg at det er fullstendig uinteressant at noen har «spottet» en klokke i f.eks. en TV-serie.