Skjorta ga mer “kred” enn KlokkeKollega med Seamaster.
Vis vedlegg 335043
Stygt redd for det ja....
Nei, det er vel en stund siden CR var "friend of the brand" for Hublot, så Hublot = Djokovic. Etter den andre semifinalen i går, så kan det vel like gjerne være Fleming som går til topps.Men er Casper Ruud sponset av Hublot fremdeles? Var det ikke rart at han tok på seg en annen klokke i går etter semifinalen? Og hva er Fleming klokker? Det har tydeligvis gått meg hus forbi….
Hvilken modell er dette? Ikke sett den med rød dato førSpottet kollega med en herlig Tudor Pelagos under middag i går. Fikk prøve den og ble svært overbevist
Vis vedlegg 335135
Det er ingen tvil om merke på denne her
Hey, it's me! Burde jeg heller hatt på meg Invitaen?
Nei, det styrket din etos å stille med en skikkelig klokke. Og lærerne fikk jo også et visst gjennomslag (cirka en Black Bay?) i forhandlingene, så det var full uttelling.Hey, it's me! Burde jeg heller hatt på meg Invitaen?
Traff på en nabo ved maiskolbene på butikken, som tipset meg. Glemte både maiskolber og grillkull i all klokkepraten å
Høres ut som en utrolig kul og grei nabo som helt sikkert har ekstra maiskolber og grillkullHey, it's me! Burde jeg heller hatt på meg Invitaen?
Traff på en nabo ved maiskolbene på butikken, som tipset meg. Glemte både maiskolber og grillkull i all klokkepraten å