Klokkespotting

978x.jpg

Hoksrud. Tydelegvis chrono, men merke/modell?

(Stakkars mann, forøvrig)

Ja, fy faen! Uten at jeg skal forsvare det han har gjort må jeg si at når i det tillegg kommer frem at han kun har fått seg en "rub´n tug" virker dette dratt ut av alle proporsjoner..!

Det ble jo nærmest slått opp som den neste Strauss-Kahn saken. Det er klart at med griseriet til Birkedal friskt i minne er tabbekvoten til FRP-representanter kanskje oppbrukt for en liten stund, men jeg blir provosert av måten TV2 har ødelagt så mye for en familie for en FILLESAK!

Ja, fy faen! Uten at jeg skal forsvare det han har gjort må jeg si at når i det tillegg kommer frem at han kun har fått seg en "rub´n tug" virker dette dratt ut av alle proporsjoner..!

Det ble jo nærmest slått opp som den neste Strauss-Kahn saken. Det er klart at med griseriet til Birkedal friskt i minne er tabbekvoten til FRP-representanter kanskje oppbrukt for en liten stund, men jeg blir provosert av måten TV2 har ødelagt så mye for en familie for en FILLESAK!

+ 1

...

Enig. Det er ikke samsvar mellom det bøtestraffbelagte lovbruddet og den massive offentlige uthengingen i ettertid. Dessuten må man være temmelig tabloid anlagt for å mene at avsløring av en horekunde - som ikke bryter lokal lov - er et "forhold av vesentlig samfunnsmessig betydning" og dermed rettferdiggjør bruk av skjult kamera. Dersom dette ikke er et brudd på Vær Varsom-Plakaten kan de like gjerne bare legge den bort for godt. Men her var det klokker det skulle handle om. Kan det være en slags Lygerkronograf?

Vær varsom plakaten er en vits alle journalister ler av.
Norske journalisters eneste korrektiv er loven.
Hensynet til å skape skandaler for å få mer egen oppmerksomhet er påfallende.
Hvor mange ganger tyter ikke de lurvete journalistene i TV2 ørene våre fulle av at dette er deres avsløring.
Herregud så marginal denne saken er. Selv om Hoksrud er en dust, fortjener ikke familien hans dette.
Norske medier har nok en gang vist sin totale mangel på vurderingsevne.

For å rettferdiggjøre innlegget: så to splitter nye TAG Heuer Link Chronografer ved nabobordet i kantina.
De var overraskende iøyenfallende og fine!:D

Spottet nettopp en Sub på den lokale matbutikken "MENY" Finnes vist flere folk med Rolex i det lille samfunnet her i Ålesund :p

Norske journalister ler av vær varsom plakaten og forholder seg kun til den norske loven?

Jeg tar meg selv i å luke flere og flere norske nyhetskilder ut av min leseliste. Jeg er ikke den eneste, ikke i min omgangskrets hvertfall.

Gi meg lokale nyheter (og da snakker jeg om kuen som satt fast i fe-risten lokalt), aftenposten for seriøse nasjonale temaer og BBC for hva som skjer i verden. Etter å ha begynt å lese nyheter slik føler jeg at jeg får et mye bedre bilde av virkeligheten. Fritt for skal vi danse og norske politikere som får ødelagt familien sin.

Svart Monaco på en eks-kollega.

Dette er hans eneste klokke, og jeg spurte hvordan han kom frem til akkurat dette valget.
Svaret hans var at Daytonaen er for dyr, IWC for dressy, og Panerai for spesiell.
Monacoen er en perfekt balanse mellom dressy og sporty, samtidig som det selvsagt er et ikon.

Gøy å høre at folk legger litt tankearbeid rundt hvilke klokker de kjøper seg.

Enig at det er synd på familien hans, de er uskyldige.

Men det er ikke TV2 som har ødelagt, det har han fint klart selv. Ingen som holdt en pistol til hodet hans og tvang han til å dra på horehus.

Jeg synest det er uakseptabelt at folkevalgte politikere skal støtte den slavehandelen som moderne prostitusjon (trafficking) er.

Men det er min mening...

Enig!

Spottet en 5513 på en voksen kar med barnebarnet på Meny på Bekkestua.
Selv har jeg skiftet over til 5517.
Også havnet vi begge samtidig på polet også etterpå...;)

Spottet en AP ROO med hvit skive på sidemannen min på restauranten på Waldorf Astoria i New York. Ett utrolig flott ur. Fikk en veldig må ha følelse.
Ellers må jeg skryte av utvalget i klokkebutikken på hotellet.
De hadde A. Lange, stort utvalg AP, Panerai, jaeger. Mm :)

Ganske sikker på at det var Christer Tromsdalen (?) jeg så i sted.. Han hadde en AP ROO av et eller annet slag tror jeg. I tillegg gikk han med en blondine som hadde et særdeles kort skjørt. Hun hadde også en stor klokke, men klarte ikke å se hva det var for noe.

Jeg så mer på skjørtet enn klokken..

Godt han ikke mistet den ut av vinduet sammen med laptop`n når Kripos stod på trappen. Å se han med en kort-tenkt og -skjørtet kvinne er vel ingen stor overraskelse.

For min del har det vært en dårlig klokkespottings dag, kun en fake DJ. Kjipt.