Klokkespotting

Jackpot!
Her er spottingen din. ;)
IMG_9008.jpg

Såvidt jeg vet selges den ikke i Norge. Jeg kjøpte den på ebay etter å lest artikkel om den på TS.

Spottet en SeaDweller på armen til Frode i dag :) Hyggelig klokkeprat i treningssimulator for undervannsevakuering fra helikopter.

Spottet en SeaDweller på armen til Frode i dag :) Hyggelig klokkeprat i treningssimulator for undervannsevakuering fra helikopter.

Alltid hyggelig med en klokkeprat selv om hetta på overlevingsdrakten strammer så mye under haken at det stort sett kun blir mumling:

Jayeff: ".....Rolex .... "
Frode: " Mmmmmbllmmm"

Jayeff: ".....Blancpain ......."
Frode: "Mmmmmbbbblllllmmmmmmmmmm host host, svel svelg, mmmmmmbbblll"

Og sånn gikk nå den helikopter velten :)

Frode.

En Glycine, noe som lignet på en blanding av fifty phantoms og en super ocean med racing rem + en lilla klokke på en meget trendy kar fra Milano.

Han med glycineen kommenterte senere paneraien min :)

Er ganske sikker på at jeg spottet en TS-medlem på flytoget i går og (? - frisk oppdagelse!).
Denne karen hadde en diger pilotklokke på høyre arm. Er ganske sikker på at jeg har sett denne klokken på en høyre arm i noen poster her tidligere. I venstre arm; en iPhone som jeg antar han brukte for å lese nye poster her på asylet?
Anyone?

Ble spottet selv da jeg satt med min Speedy Pro sammen med en venn som har en Hublot Big Bang. Spotteren tok kontakt og viste litt motvillig frem sin IWC. Han hadde litt ETA allergi, for meg et nytt uttykk! Jeg har ingenting imot ETA egentlig, men det er jo ekstra fett med urverk fra produsenten selv.
Når det er sagt er det tradisjoner i Sveits helt fra starten av, fra urmakerfagets spede begynnelse, med underleverandører av ymse deler, og hele urverk mellom produsentene. Men dette hører egentlig til i en annen tråd!... God spottehelg!