Klokkespotting

6db3c838-7fba-e284.jpg

Pp nautilus øverst, omega seamaster øverst, submariner 4 linje.

Go flytoget

Mener at vi har pratet om det før ja, tror det var en Panerai uten Panerai på skiven.

Det mest interessante med flytog-reklamen er vel at det er to forskjellige TH Kirium'er, hvorav en i gull. Det er ganske sært.

Ellers er det påfallende hvor mye dårlig klokkesmak det er blant flytogets ansatte (med noen hederlige unntak). For en som er over snittet interessert i klokker, lever ikke akkurat bildene opp til annonseteksten...

Rolex Sea-Dweller spotter på Bergen Maritime i dag, tror det var en ekstern kursholder.

En 25 år gammel helgull Vacheron Constantin dressur i dag på jobb:D

Ikke tilfeldig - en oppdragsgiver fortalte om sin gamle klokke han hadde i safen og jeg ba han ta den med en dag.
Alt gull, inkludert remmen (som faktisk passet svært godt på mitt håndledd).

Har tatt bilde med Iphone - som vanlig er jeg en elendig fotograf!

EDIT: bilder

VC.jpg

Nydelig!

PPogVC.jpg

Og selvsagt sammen med min.....

Noen som har noen som helst ide hva denne VC'en kan være verdt?....fikk lyst til å kjøpe den.

Spottet en Panerai 024 og en Breitling modell "KJEMPE STOR MED CHRONO" på vei hjem fra trening i dag. Paneraien satt som et skudd på den bitte litte kineseren som bar den :)

Kjapp snikkikking på eBay tilsier jo at dette ikke er verdt under hverken 10 eller 15 gærninger.
Men jeg kan ta feil :)

Vi snakker uansett om noe som må sees som et dressur i riktig forstand.

Spottet en Panerai 024 og en Breitling modell "KJEMPE STOR MED CHRONO" på vei hjem fra trening i dag. Paneraien satt som et skudd på den bitte litte kineseren som bar den :)
Får plutseleg bilder i hode fra tidligere linker til en eller annen kinesisk Panerai-GTG her på forumet med rar mat, kinesere og masse Panerai's :)

Spotta to (!) karer med Panerai Submersible på treningssenteret i går (Elixia Coloseum). Ingen forbindelse mellom de to karene, så helt klart ingen mini paneristi-gtg :)