Klokkespotting

Cool Bling

Krysspost fra Stavanger-tråden, men spottet og hadde gleden av (evt. frekkheten til) å prøve en litt uvanlig Daytona:

4D4DC478-CE4E-45C0-AC77-31D33ED1DBE8.jpg


Kamera og operatør er sedvanlig bedugget, men jeg tror ikke noen linser kan gjøre rettferd (om det heter det på norsk) til skiven, bezelen og lengen på denne... Åsåm, som Thomas Selterz ville sagt.
 
Spottet noe så ille som en ekstremt dårlig fake Smurf i dag. I et møte. Klarte nesten ikke å konsentrere meg. Litt fiffig at jeg støtte borti et vesen som bar en kopi av en klokke jeg solgte for en uke siden. Kunne blitt en fiffig samtale om jeg hadde Smurfen på armen:) Han fikk ikke med seg min SD, sikkert greit det. Beklager visst fake-spotting ikke har noe i tråden å gjøre, men hva er vel oddsen for å spotte en fake Smurf, rett etter salg? Hadde bare lyst å dele min skrekkopplevelse:)
 
Jeg har vært på Porsche trackday på rudskogen i dag, mye spotting. bl.a YM II, gull gmtc, 2 tt sub, 2 ss sub, 3 speedmastere, 3 panerai, hublot, Day/Date, 2 daytona og en big pilot.

Kansje noen som kjenner seg igjen? ;)
 
Oppsummering av spotting de siste dager.

Torsdag 15 mai, Panerai på gummi på flyvert hos Norwegian.
På Værnes spottet jeg en Panerai på lenke. Pluss en stor Hublot i rose-gull og gummirem, usikker på modell.

Spottet en Daytona med sort skive i Bøkeskogen i Larvik i dag.
 
Nettopp prøvd en Rolex Cellini Prince. Rolex er mer enn sportsur for å si det mildt..

+ en 16570 med sort skive. For meg har EXPII alltid vært Polar. Slik er det ikke lenger. Et fantastisk flott ur!!
 
Redigert:
Oransj PO, titalls subs (flere på gummi) cartier helgull , seamastere og en annen panerai på bar tjuvholmen