Aksel Lund Svindal sammen med "Gutta på tur" til Hasvik på Sørøya sist søndag, det så ut som han hadde en "Longines Heritage Diver 1967" på lanken.
Jøss og jøss. Jeg burde helt klart begynne å se på Dag. Men over til reima - sånn tror jeg at de verste møkkareimene fra India vil se ut etter noen dagers/ukers bruk. Kjenner igjen den hvite guffa. Helt klart ikke original vare."HMT" og "Dag" var for korte søkeord, derfor mulig at denne har blitt nevnt flere ganger. Antonsen sporter i alle fall denne lekkerbisken. Nærbilde fra første episode av sesong to.
Er det originalrem @PJO?
You mad?Den forferdelige Bjarte Hjelmeland flasher veldig en Ceratona-white på Senkveld nå. Håper ikke Bjerke lar en sånn dust snike i køen.
Kvasi-inteligent, pompøs, sjølgod, storkjefta, ekkel og masse annet. Fortjener ikke å komme forbi køen på Ceratona basert på kjendisstatusen sin.
Åja, det er ikke sniking i køen generelt som er problemet, men at han gjør det?Kvasi-inteligent, pompøs, sjølgod, storkjefta, ekkel og masse annet. Fortjener ikke å komme forbi køen på Ceratona basert på kjendisstatusen sin.
Den forferdelige Bjarte Hjelmeland flasher veldig en Ceratona-white på Senkveld nå. Håper ikke Bjerke lar en sånn dust snike i køen.
Kanskje han (bein)flørta med deg?spotta day-date gulgull på armen til fyren bak meg på fly fra italia igår. hadde tenkt kommentere, men ombestemte meg da han stadig greide sparke meg på leggene. makan
Kanskje han (bein)flørta med deg?
Det du beskriver her, er jo en vanlig fana-strilpompøs, sjølgod, storkjefta
Gullgutta liker det vel røft da?...i såfall burde han sparket mer kjærlig og sensuelt