Ja det var mye fint, men det kommer jo litt an på hva du ønsker deg.Var det noe gøy på salg?
Ja det var mye fint, men det kommer jo litt an på hva du ønsker deg.
Det var mye bra fra Panerai, men de grommeste godbitene forsvant nok i går, bla en Submersible som forsvant rett foran nesen min. Lite Rolex annet enn til damer og i edelt metall. Flere fine Omega'r og mange fine JLC.
Ellers var det mest TAG og Longines.
På tidligere salg så har de fylt på med nye varer underveis i salget, så jeg tenker jeg stikker innom en tur igjen litt senere i uken.
Ja - blant annet en fantastisk fin 662Panerai på salg??
HAHAHAHAOg der kom den første invIstor på banen
Kjøpt på Bjerke i går for 32K selges på Finn nå for 42K
TIPS - Bjerke har flere inne!
Vis vedlegg 78072
Ja det var mye fint, men det kommer jo litt an på hva du ønsker deg.
Det var mye bra fra Panerai, men de grommeste godbitene forsvant nok i går, bla en Submersible som forsvant rett foran nesen min. Lite Rolex annet enn til damer og i edelt metall. Flere fine Omega'r og mange fine JLC.
Ellers var det mest TAG og Longines.
På tidligere salg så har de fylt på med nye varer underveis i salget, så jeg tenker jeg stikker innom en tur igjen litt senere i uken.
Så flere Reverso, men tror det var mest til dame.Ingen reverso antar jeg? Eventuelt Cartier Tank.. Rykker kortet for et dressur.
Hadde visst ikke råd til klokken likevel han der gitt.Og der kom den første invIstor på banen
Kjøpt på Bjerke i går for 32K selges på Finn nå for 42K
TIPS - Bjerke har flere inne!
Vis vedlegg 78072