Klokkespotting

Pepsi på mannlig stuert på torsdagens flyvning LH828 FRA-CPH. Gikk frem og ga et kompliment på hva jeg trodde var en beleilig tid. Fikk et stort smil tilbake og han fortalte vellvillig om klokken. Han hadde hatt den på armen i +25 år. Bezel hadde en herlig patina, skiven tror jeg var av nyere slaget. Klokkepraten ble avbrutt av at kapteinen kom ut fra cockpit og lirte av noen tyske gloser, så det ble ikke tid for noe bilder.

B1459385-E324-465F-9328-43B58BE17089.png

Anbefaler dokumentaren Wild Wild Country på Netflix hvor man kan se Guru Bhagwan med custom Rolex Day-Date :cool:

• Liker
Reaksjoner: JD83 og frj
De kan si hva de vil, de som er mot monarkiet, men det er et flott par det der. Sonja er en elegant dame.
Jeg bryr meg ikke om Kongehuset, men erkjenner glatt at man kan være mot institusjonen - og fortsatt ha respekt for de som fyller hovedrollen i den. :)

BTW: De som vil se etter andre klokker i denne institusjonen, kan ta en titt i presseavdelingen der det er bilder i (relativ) høy oppløsning som kan zoomes: http://www.royalcourt.no/fotoalbum_presse.html?tid=30052&sek=29785

Litt annerledes spotting idag. Pent dandert langs t-banesporet ved holdeplassen på Sinsen lå det nemlig en klokke på zulu-reim. Kunne minne om en Seiko 5, men det var vanskelig å se grunnet avstanden.

Noen som er gode med fluestang og bor i nærheten? :p
E7FCFC79-547C-45F1-8E03-4CAAA2E0B0A9.jpeg