Så episoden i går og tror dette er en 422.
Så episoden i går og tror dette er en 422.
Uten å ha sett episoden så ser det ut som en 372. Men hvis @Gin har sett den og spottet en small seconds på den så er det nok en 422.
Pam 372. Meeeeen, kan være 422 dersom det er sekundviser. Går for 372 da den er (i mine øyne) finere.
Jeg har hatt både 372 (ja finest) og 422. Det er ikke mulig på filmen å se om det er en sekundviser der. MEN! 372 har pleksiglass og klokken på filmen har tilsynelatende safirglass avslørt av høyden og glans på glasset Kan jeg ta feil? Ja absoluttPam 372. Meeeeen, kan være 422 dersom det er sekundviser. Går for 372 da den er (i mine øyne) finere.
Edit: så først etter post at det allerede hadde kommet svar på ref.nr
R-serien (2015) var siste år med plexi. Så det stemmer at S-serien fra 2016 var første generasjon med safir.372 gikk vel fra plexi til safir i 2016.
Det er sant, dette hadde jeg glemt. Da er det ikke mulig å vurdere om dette er en nyere 372 eller en 422. Uansett en kul klokke372 gikk vel fra plexi til safir i 2016.
Ganske spinnvill spotting just nu
Vis vedlegg 381398
Spottet på et møte i Singapore. Eier bor til daglig i midtøsten men med en klokkepusher i Østerrike som skaffer klokkene hans. Hadde en hyggelig prat med han litt senere på kveldenOi, sjelden fugl. Får jeg spørre hva som var anledningen/hvor du spottet den?
Edit: kommenterte du den?
Kanskje det er det @flyback legger i usedvanlig stilig og velkledd?Den usedvanlig stilige og velkledde herremannen har for anledningen brettet opp "mansjetten" på skjorten for å vise klokken bedre frem.
Snakker vi påfugl?