Klokketrender for 2013

Klokketrender for 2013

Har vi ikke allerede en Baselworld 2013-tråd :)
Regner med at hva enn Rolex finner på å servere blir trend, de andre følger med og vi kjøper.

OnTopic - uten å ha sett klippet tror jeg det vanskelig gjøres å få mannen på gata å gå i dressur på Ø32mm.
Selv om det skulle være svært så hyggelig og gledelig

Klokker er det som skiller klinten fra hveten…det er der du ser en gentleman... Haha!

Positivt overrasket, men en del tøv ;)

Likte spesielt godt at NATO-soldater benyttet NATO-remmer (en misforståelse man forsåvidt kan forstå).

Får en del spørsmål om NATO-remmer på e-post, så jeg jobber med et par artikler om nettopp dette. Får passe på å sende Herr Ødegård Jensen en link når de er klare :)

Man kan da fortsatt kjøpe Breitling.. :)

transocean_chronograph_38_full.png

Man kan da fortsatt kjøpe Breitling.. :)

transocean_chronograph_38_full.png

Jeg synest generelt sett at mange av Breitling klokkene har rotete urskiver , men denne er en av de bedre . Synd med den grelle lenken da .

Ellers synest jeg at klokkene bør passe bæreren . Med mine 21cm rundt håndleddet så ser det meste under 37mm ut som barneklokker mens for andre passer det helt perfekt.

Omg, bare jævlig glad for at de folka der ikke nevnte Rolex med ett ord....

Klokker er det som skiller klinten fra hveten…det er der du ser en gentleman... Haha!
Dette stemmer jo overraskende ofte. Det er lett å skille en herremann fra en plebeier etter hva han finner på å sette på håndleddet mens han er ikledd dress. *sett inn snob-smileyen som TS mangler*