Klokketur til Frankfurt

Sponon

Støttemedlem
Medlem
15. juli 2009
I helga reiste vi tre TS-ere til Frankfurt, hovedsaklig for å besøke Sinn.

Vi sendte mail å spurte pent om det var mulig å få en omvisningstur mens vi var der, men det passet desverre ikke for Sinn. Heldigvis så har de et utsalg på fabrikken, så det var fullt mulig å prøve ur, og få svar på spørsmål.

Sinn personellet var veldig imøtekommende, og kunne svare på alle spørsmålene vi hadde. Det var ikke få spørsmål :p

Enough said, over to the pictures :)

Frankf-35.jpg

Frankf-1.jpg

Frankf-3.jpg

Frankf-5.jpg

Frankf-6.jpg

Frankf-8.jpg

Frankf-9.jpg

Litt mekking over en pils i hotelbaren :)

Frankf-10.jpg

Litt av byen

Frankf-13.jpg

Frankf-15.jpg

Frankf-16.jpg

Lunch i byen

Frankf-21.jpg

Ble en tradisjon med familyshot :)

Frankf-23.jpg

Guinness + Rolex er ingen uting

Frankf-26.jpg

California Homage submerged in beer

Frankf-30.jpg

Vi besøkte Sinn igjen på mandagen før vi reiste hjem.

Frankf-36.jpg

Frankf-37.jpg

En kjekk guttetur, men selve byen var så som så. Skal jeg tilbake til Frankfurt, så blir det utelukkende for å besøke Sinn :)

• Liker
Reaksjoner: SantaMonica
Fine bilder av fine klokker. Bildene av EZM3 på gummi fikk meg til å angre bittert på at jeg byttet bort min.

Det var nok en fin tur. Sinn er en produsent jeg får mer respekt for mer jeg blir kjent med dem.

Takk for reisebrev! Synd dere ikke fikk besøke selve fabrikken. Sinn er utrolig kvalitet til en fornuftig pris. Den U2000 til Frode (?) er rimelig heftig:) Sikler på U2S selv om dagen...

Glimrende!
Utrolig flott tur og takk for at dere deler med masse bra bilder!:D

ahhhh........

Det høres jo ut som en drømmetur...... Takk for supre bilder. Så ut til at det var lagt frem en masse ur som det gikk an å klå på...... Stemmer det? Er jo veldig generøst av selger å stille ut på den måten

Sponon, så ut som en meget hyggelig tur dere har vært på!
Tror vi reiser på Basel neste år... det har i alle fall vært snakket om det blant noen ikke-TS-kompiser :D

Så ut til at det var lagt frem en masse ur som det gikk an å klå på...... Stemmer det?

Ja det stemmer. Alle modellene (såvidt jeg klarte å få med meg) var lagt ut til prøving. T.o.m. to special edition med malt porselenskive, og den nye 50-års jubileums modellen :)