Interessert i å selge karambiten din? Evnt PM.
Interessert i å selge karambiten din? Evnt PM.
Ser den, fornøyd med den?Kniver selges kun om de har feil finish ift. bestillingen, dessverre ☺
De så skikkelig Nice ut dab! Har en esee-4 selv også
Hva slags kniv er foldekniven, om jeg tør spørre? Den så litt snasen ut.
Hva slags kniv er foldekniven, om jeg tør spørre? Den så litt snasen ut.
Har både Sebenza large og Strider SNG, begge er evige keepere. Har sansen for dine kniv valg.Er det noen her på forumet som har en CRK Sebenza Large? Som er villig til å bytte i en small med Micarta Innlegg?
Er også interessert i Strider SNG og SMF eller Hinderer XM-18 3,5"
hehe, sikker på at det ikke var han da?Her om dagen ble jeg stående rett bak en politikontroll av en utenlandskregistrert lastebil.
Politibilen var i seg selv uvanlig da det var en eldre umerket landcruiser. "Umerket" i den forstand at det ikke var politikjennemerker på den, men den hadde skjulte blålys og "skytterskår" i bakvinduene.
Poenget med dette innlegget er at den ene politimannen bar en kniv festet på låret foran pistolhylsteret.
I mangel av gode norske navn på kniven så det ut som en stridskniv med paracord som håndtak.
@Tom Henriksen Er det tillatt for polititjenestemenn å bære kniv åpent som dette?
Joda, det er et arbeidsverktøy som de fleste av oss benytter i tjeneste. Samme som en snekker på arbeid.Her om dagen ble jeg stående rett bak en politikontroll av en utenlandskregistrert lastebil.
Politibilen var i seg selv uvanlig da det var en eldre umerket landcruiser. "Umerket" i den forstand at det ikke var politikjennemerker på den, men den hadde skjulte blålys og "skytterskår" i bakvinduene.
Poenget med dette innlegget er at den ene politimannen bar en kniv festet på låret foran pistolhylsteret.
I mangel av gode norske navn på kniven så det ut som en stridskniv med paracord som håndtak.
@Tom Henriksen Er det tillatt for polititjenestemenn å bære kniv åpent som dette?