Koffens reise

Det siste bildet av de tre sorte er bare snadder! SD og DSSD er mine favoritter fra kronemerket, synd de til sammen koster en middels bruktbil..:rolleyes:

Flott samling i hvert fall!
 
  • Liker
Reaksjoner: Koffen
På tide med en liten oppdatering her. Det viser seg at 2015 var året for høy omløpshastighet på flippingen :D

Lüm-Tec Combat B19

Denne bølletøffe saken i bronse hadde et relativt kort besøk i samlingen. Har hatt veldig sansen for den helt siden jeg så førstre wristshot av den i ”dagens”, og slo til da den kom for salg. Kul klokke, men fikk dessverre altfor lite armtid.






Status: Solgt

Hamilton Pan Europ Chrono

Skikkelig kul retro-klokke som har inspirasjon fra sin forgjenger født på 70-tallet. Ble dessverre litt i største laget, og jeg synes den hadde vært hakket kulere i blått.







Staus: Solgt

Omega Seamaster Aquaterra TT

Min første two tone. Var litt smånervøs for at denne kombinasjonen var forbeholdt bruktbilselgere, men klokken innfridde absolutt. Kom inn på impuls, og gikk ut igjen likeså.


Status: Solgt

Omega Seamaster Aquaterra

Denne kom inn via en byttehandel. Utrolig lekker klokke, med et fantastisk spill i skiven. Gikk ut av boksen til fordel for ny moro.




Status: Solgt

Helson Shark Diver Brass MOP

Impulskjøp med stor I. Morsom skive, men perlemor er nok dessverre ikke noe for meg :D


Status: Solgt

Swatch Sistem51

Morsom klokke som måtte prøves. Da den sorte ble solgt til bruttern, klinte jeg til og kjøpte en blå til meg selv :D




Status: Sort -solgt. Blå- i samlingen.


Omega Speedmaster Pro

Var vel opplagt at denne måtte innom boksen på et tidspunkt. Kult å ha prøvd den, men ga meg dessverre ikke godfølelsen. Kommer helt sikkert inn igjen på et senere tidspunkt.




Status: Solgt


Omega PO 8500

En skikkelig fargeklatt som jeg har blitt overaksende glad i. Har skaffet gummi i tillegg til lenke, som jeg synes er et kult og behagelig alternativ.








Status: I samlingen

Seiko SKX007, Yobokies mod.

Min første SKX – med en skikkelig kul mod IMO. Perfekt beater!




Status: I samlingen

Tudor Blackbay
Har vel egentlig aldri hatt helt feelingen for denne, men den som intet våger intet vinner! Sykt kul klokke, med en fantastisk bærekomfort.




Stauts: I samlingen
 
Redigert: