Kokken Tore - GTG Bergen 26. juni 2012 - bilder

Callahan

Støttemedlem
Medlem
18. feb. 2011
Innlegg
13.016
Sted
Gullkysten
Rousp, lobergen og undertegnede var så heldige å bli invitert til den usedvanlig lekre casa Tore i går kveld.

Ikke nok med det; han tryllet også frem de lekreste retter på kjøkkenet! Massive kudos til Tore for en strålende kveld med fantastisk mat!

Hjetelig takk til dere tre for en flott kveld!

Det ble selvsagt også tid til masse klokkeprat, prøving og tafsing :D

Den kanskje råeste klokken er ikke med på bildene hehehehe. Gjett om den var grom ;) :D

Her er noen av mine dårlige HTC-bilder.

Blåskjell til forrett
IMAG1260.jpg


Hovedretten begynner å ta form
IMAG1304.jpg

IMAG1306.jpg

IMAG1313.jpg

IMAG1318.jpg


Dessert
IMAG1319.jpg

IMAG1326.jpg



Så over til klokkene :D
IMAG1311.jpg

IMAG1331-1.jpg

IMAG1321.jpg

IMAG1288.jpg

IMAG1285.jpg
GMT på Rubber B
IMAG1281.jpg

IMAG1267.jpg

IMAG1262.jpg



IMAG1274.jpg

IMAG1273.jpg

IMAG1272.jpg

IMAG1270.jpg

IMAG1268.jpg



Takk for seg :D
 
Så AP er med på bildet, men noe grommere er ikke det?
Noen som sitter på en godt skjult skatt her merker jeg ;)
 
Flott og litt av en samling :D:D

På noen av bildene er det en eldre Omega med mørke brun skinnreim. Den så flott ut og hva heter den modelen?

Dysan
 
Nice :) Men tore, ser ikke bilder av mekkeverktøyet dere brukte etterpå...:confused:
 
Ser ut til å ha vært en meget hyggelig tilstelning med god mat, godt drikke og flotte ur :)
Men hva mener du med at den grommeste ikke var på bildet :confused: Ut fra de besøkende skulle det vært en nautilus der, men jeg hører rykter om at den er solgt. Dessuten mangler tores jlc master 8 days.
 
Ser ut til å ha vært en meget hyggelig tilstelning med god mat, godt drikke og flotte ur :)
Men hva mener du med at den grommeste ikke var på bildet :confused: Ut fra de besøkende skulle det vært en nautilus der, men jeg hører rykter om at den er solgt. Dessuten mangler tores jlc master 8 days.

Hehe.
Tores jlc var tilstede. Jeg kan ikke si mer :cool:
 
Takk:)

Omega SM300 likte jeg så den får jeg sjekke mer om:):). Hva er "normal" pris for den?
 
Fantastisk!
Superb GTG på alle måter det der.

Og det er slikt som får en til å savne Bergen det lille ekstra.....;)