Kom til far! Unboxing #1

Gratulerer med en nydelig IWC AT.:D
En av mine store favoritter.
Intet mindre enn en tragedie at disse gikk ut av produksjon.

Gratulerer!

Hadde en sånn som jeg flippet for tre år siden, blir litt nostalgisk nå kjenner jeg!

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Jeg er veldig fornøyd. Skal få gjort den review en dag jeg har tid!

Gratulerer så mye. Denne har jeg ikke sett før, regner med at det er en utgått modell.

Synes den var veldig tøff, og den er jo heller ikke helt ulik en av mine favorittklokker - Sinn EZM3. ;)

Håper du kommer med en review, det hadde vært morsomt å lese.

Takk for det. Det har du helt rett i. Den gikk ut i i 2002 eller starten av 2003 såvidt jeg vet. Morsomt at du nevner EZM3, jeg vurderte lenge å kjøpe den, ettersom jeg var på jakt etter en dykker. Etter å ha prøvd en eldre aquatimer med den samme lenken som min ble jeg derimot overbevist om at det måtte bli en Aquatimer. Etter litt frem og tilbake imellom modeller fant jeg ut at det måtte bli en 3536 og jakten startet for alvor!

Gratulerer så mye, dette uret må du selge til meg etter at du har hatt det en stund utelukkende i boksen din. Dette er etter min mening den flotteste Aquatimeren som noensinne er laget, jeg mener også at dette er det flotteste uret jeg vet om. For ti år siden slo IWCbesettelsen ned i meg, da igjennom denne modellen. IWCs AT GST. Før jeg fikk min 3568 nå så var denne den jeg selvfølgelig siklet etter. Dessverre er jeg en novise hva netthandel over grenser angår så jeg endte ikke opp med den. Men det gjør ingenting siden du selger din videre til meg om en stund. Gratulerer igjen med sonens vakreste ur PUNKTUM. Trål intenasjonale IWCfora og du vil se at dette er modellen som trekkes fram nesten uansett hvilken kvalitet som etterspørres. Sukk................. VIL HA

Takk for fine ord! Jeg er kjent med at modellen trekkes frem som en "collectors watch" og et klassisk tegn på IWC pre-Richemont. Min har også fortsatt tritium (og luminova) i dialen. Jeg skal prøve å ha deg i bakhodet om jeg en dag må kvitte meg med den. I mellomtiden må du gjerne få klå på den om du ønsker.

Vanvittig rå ! Er jo rett og slett til å bli blank i øynene når man ser hva slags juveler IWC dyttet ut tidligere.
Og så i Titan attpåtil ;)

Gratulerer med en nydelig IWC AT.:D
En av mine store favoritter.
Intet mindre enn en tragedie at disse gikk ut av produksjon.

Helt enig. For min del er dette en selvsagt vinner.