Kombinert vaskemaskin/tørk – noe å satse på?

Jo mindre sokker, jo mindre lo!

falke-falk01-14625-gsz.jpg

Nå ble jeg skremt!
1. Dette er mannebein, hårete legger!
2. @reim dersom det er dine bein, så er jeg fortsatt skremt
3. Reim hvilke tvilsomme forum finner du slike bilder på.
4. Dersom det er dine bein, dine sokker(uten sokkelo) og.... At du har tatt deg tid til å ta et slikt bilde, ja da finnes det ikke ord.

Og med det var vask/tørk tråden avsluttet!

Redigert av en moderator:
Morsomt å få treff på mitt favorittforum med googlesøket "kombinert vaskemaskin og tørketrommel test 2015"

@Jon Henrik , fortsatt fornøyd? Sitter med ny leilighet og har plass til vask og tørk, men det føles veldig greit å bare kombinere de to. Har vel begrenset søket mitt til at det må kjøpes på elkjøp.no pga paypal/amex-komboen, så da har man ikke det største utvalget. En modell fra Siemens, Samsung, LG og AEG er alternativene..

Noen med nyere erfaringer med kombimaskin og evt forkjærlighet for noen merker?

Morsomt å få treff på mitt favorittforum med googlesøket "kombinert vaskemaskin og tørketrommel test 2015"

@Jon Henrik , fortsatt fornøyd? Sitter med ny leilighet og har plass til vask og tørk, men det føles veldig greit å bare kombinere de to. Har vel begrenset søket mitt til at det må kjøpes på elkjøp.no pga paypal/amex-komboen, så da har man ikke det største utvalget. En modell fra Siemens, Samsung, LG og AEG er alternativene..

Har en fra AEG. Hatt den i snart fire år og har vært særdeles fornøyde. Enkel å betjene, vasker og tørker tilfredsstillende, og har ikke hatt et eneste problem med den. (Stoppet to ganger, men grunnet mynter og kravestivere i filteret noe som lett fikses av en selv.) Fint å ha separate maskiner hvis man vasker mye på én gang, men også veldig greit å ha plassen til andre ting. Vi satte maskinen oppå sånn base så alt vaskemiddel og slikt er der, og så har vi plass over maskinen til andre ting. Supert. Lykke til. :)

I utgangspunktet veldig fornøyd, men min maskin er det en feil på med skruer som har løsnet inne i maskinen. Men det vil jeg tro er tilfeldig.

En annen kompis kjøpte en nesten lik maskin fra LG, og har ikke hørt noen klager fra ham.

Takk for svar, tror jeg prøver meg på en kombimaskin til rundt 10k da. Base under til vaskepulver og stæsj var et smart tips!

DRfN3Dt.jpg

Kör en fra Bosch, riktigt förnöyd etter 2 månader! Riktigt tyst är den, 10 års garanti på motorn!

7995:- Rolfs Elektro!

DRfN3Dt.jpg

Kör en fra Bosch, riktigt förnöyd etter 2 månader! Riktigt tyst är den, 10 års garanti på motorn!

7995:- Rolfs Elektro!
Gode motorer det der. Det gjelder forøverig nesten samtlige børsteløse/inverterstyrte motorer som brukes idag.

De fleste kombinerte vask/tørk maskiner idag har et eget rense program. Er veldig viktig og kjøre disse regelmessig. Dette for og ungå oppsamling av loo i tørkekanaler og kondenskammer.

Har ingen kjærlighet for vask/tørk, men forstår behovet. Men om du har mulighet er separate maskiner bedre både i forhold til drifts sikkerhet og spesielt tøkeresultat( som hoved regel kan du tørke ca. Halvparten av maskinens vaske mengde, dette pga. Volum i trommelen. En kombinert maskin vil alltid tørke dårligere) når det gjelder merker( om du virkelig ikke har plass til separete :p) er de nye kombi maskinene til miele veldig gode, men bosch/siemens sine er en god nr.2.

• Liker
Reaksjoner: Kjeksen