Komodo's samling

Pene bilder av pene klokker. Jeg er ikke særlig interessert i fotball, men dersom dette er resultatet av at ManU taper skal jeg heller følge med litt. :)

Vakre suppleringer, komodo!

Keep 'em coming - jeg kan heller ikke få nok av hverken GOs doble svanehals eller Zeniths fantastiske El Primero.

:cool:

Takk takk Moore! Samlingen din er til god inspirasjon og det samme er fotografi-skills'ene. Detaljene på noen ur går man aldri lei av! :)

Herlig samling, og for en start! :D Er ikke alle som starter med Zentih Chronomaster T Open som første klokke! Ikke alle som følger opp med Corum og GO heller...

Takk skal du ha jsf! Jeg var heldig som fikk en "flying start" på en hobby som kan bli langvarig og farlig oppslukende. ;)

Pene bilder av pene klokker. Jeg er ikke særlig interessert i fotball, men dersom dette er resultatet av at ManU taper skal jeg heller følge med litt. :)

Hehe, sjelden jeg ser på fotball, og CL-finalen er en av få kamper jeg ser på ila året. Så det er flere god-bilder på trappene - selv uten ManU tap. :cool:

Jeg sjekker innom denne tråden nesten daglig. Har det ikke kommet noe nytt så koser jeg meg med makrobildene. Kjempeflott!

Hyggelig å høre at bildene faller i smak! Makrolinsen er absolutt en gadget som fascinerer! :D

Og når vi først er i gang:
photo3-2.jpg

photo4-2.jpg

photo2-1.jpg

photo1-1.jpg

photo5-1.jpg

photo5.jpg

photo4.jpg