Starten på et nytt år. En (sterkt) forskuttert 30-årsgave. Har vært snusfri i 188 dager, 17 timer og 30 minutter.
Unnskyldningene for klokkekjøp kan være mange. Og hvor gode unnskyldningene er, får så være. Det kan trygt sies at det er delte meninger i heimen om dette. Jeg er iallefall sikker i min sak om at dette er en av de beste beslutningene jeg har tatt!
Nok snakk. Over til bilder. (Mobilkameraet viser dessverre bare 50% av skjønnheten).
Stor pakke gir store forventninger.
Godt pakket inn. Hva skjuler seg i mørket?
Hmmm.
Et godt stykke over hvilepuls nå.
Fantastisk pen boks.
Makspuls.
TAKEOFF!!
Bakdelen til dama får hard konkurranse.
Sitter perfekt på håndleddet. For en utrolig digg følelse.
Mini GTG i anledning unboxing. I godt selskap.
Needless to say - jeg er ufattelig fornøyd. Dette er en helt annen liga! Denne blir forhåpentligvis min følgesvenn i all overskuelig fremtid.
Takk for titten!
Unnskyldningene for klokkekjøp kan være mange. Og hvor gode unnskyldningene er, får så være. Det kan trygt sies at det er delte meninger i heimen om dette. Jeg er iallefall sikker i min sak om at dette er en av de beste beslutningene jeg har tatt!
Nok snakk. Over til bilder. (Mobilkameraet viser dessverre bare 50% av skjønnheten).
Stor pakke gir store forventninger.

Godt pakket inn. Hva skjuler seg i mørket?

Hmmm.

Et godt stykke over hvilepuls nå.

Fantastisk pen boks.

Makspuls.

TAKEOFF!!

Bakdelen til dama får hard konkurranse.

Sitter perfekt på håndleddet. For en utrolig digg følelse.

Mini GTG i anledning unboxing. I godt selskap.

Needless to say - jeg er ufattelig fornøyd. Dette er en helt annen liga! Denne blir forhåpentligvis min følgesvenn i all overskuelig fremtid.
Takk for titten!
Redigert: