KONKURRANSE! **Avsluttet**

Re: KONKURRANSE!

HerrUr skrev:
Knallmorsom kommentar Vegard :D . Jeg heier på Shamal så langt siden jeg venter en liten selv om bare noen få uker :D . Har ingen bilder å bidra med her, men følger spent med.

Takker - og gratulerer!
 
Re: KONKURRANSE!

Breitling Seawolf i havet....

Blvand019.jpg
 
Re: KONKURRANSE!

Her er en del fine bilder :)
Husk reglene :!:

- bildet må være tatt av deg (en selvkomponert collage av bilder fra nettet vil f.eks. bli underkjent)
- et armbåndsur må være synlig på bildet (ikke nødvendigvis i makrofokus)
- bildet må være tatt utendørs (stilleben av klokkesamlingen i vitrineskapet/safen er altså sjanseløse)
Tillegg (takk til Hopalong): 1 bilde per deltager
 
Re: KONKURRANSE!

Det er nesten så jeg vurderer å slakke litt på reglene for Shamal's skyld - den prioriteringen han viser på vei ut av kirka er jo helt fantastisk :mrgreen:
 
Re: KONKURRANSE!

JoLu skrev:
Det er nesten så jeg vurderer å slakke litt på reglene for Shamal's skyld - den prioriteringen han viser på vei ut av kirka er jo helt fantastisk :mrgreen:
Veldig morsomt bilde fra kirken.

Han er jo strengt tatt ute, siden han ikke er ute... så da er han kanskje inne igjen? Og mon tro om det ikke er en James Bond vairant med utløsing av kamerea vi er vitne til?

_Skjalg
 
Re: KONKURRANSE!

Jeg får takke for komplimenter, tror dette er det eneste fora det ansees som en god ting å være mer opptatt av uret på håndleddet enn at det er fem meter igjen av kirkegulvet i Vestre Aker. Fotografen hadde Dweller på det ene håndleddet og en Panerai GMT på det andre.

For øvrig får jeg innrømme det faktum at ingen av bildene er tatt utendørs i så måte, selv om de heller ikke ligger i et vitrineskap. Til mitt forsvar får jeg si at ingen av disse urene egner seg noe særlig under vann eller tilsvarende, så action-messig tror jeg ikke disse urene kunne vært med på noe særlig mer "brutalt".

Jeg følger spent med og venter på trådstarters harde dom, hehehe!
 
Re: KONKURRANSE!

Mye bra bilder her, og flere verdige vinnere :)
Får bidra jeg og, men er desverre ikke så mye action desverre :oops:

DSC00977.jpg