Konkurranse med premie!

PP, Rolex og Omega.. Hvor er Panerai liksom? Eller gir man ikke Pam til barn;)

1996 modell 16610, nylig hvert på service med boks og papirer i behold;)
Hadde ihvertfall blitt glad om jeg fikk en sånn når jeg var 18:p

Har du endret mening, Ulven?
Tror å kjøpe en Panerai til poden hadde vært skummelt - rett og slett fordi jeg ikke vet hvor stor han blir, selv om faren er rimelig solid.
Nei, 40mm er passe..:D

Rolex 16610 fra 1997. Gir meg ikke, går med planer om en Patek innen 1-2 år og trenger boka i prosessen!

Er det andre som vil prøve seg?
Du kan få to flotte premier i postkassa, gratis!

Hva med å komme med noen hint etterhvert!? Hvor gammel er sønnen din etc. :p Som kan helpe oss litt på veien ;)

Njæ.. kan neves at jeg kjøpte maken klokke, ny, som 25 åring til den nette sum av 10K.
Altså noen år siden.
Hjalp det;)

Tricky...
Nå aner jeg ikke hvor gammel du er, men tror det er snakk om en rolex.
Jeg husker at en gmt master kostet den nette sum av 17820 kr i 1993 (som var året da jeg kjøpte jeg min 1675 brukt for 10k av jonny, men hadde siklet i butikker og brosjyrer på den nyeste med safir), mens
jeg mener å ha lest at en sub 16610 kostet skarve 8k i 86. Disse har vært nogenlunde likt priset i alle år.

Jeg vil gjerne si en gmt fra 88, men siden klokken skal være fra fødselsåret hans ekskluderer jeg derfor de to overnevnte pga pris. Derimot slår det meg at explorer kan være en aktuell kandidat.
Vi sier så, hvis jeg ikke kommer på noe bedre.

God morgen godtfolk!

Vi har to vinnere på en fredagsmorgen: Flyback og Adamskater.

Jeg har tatt en uoffisiell loddtrekning på morningen, og seieren gikk til Adamskater, gratulerer!:D

Klokken er en Rolex sub 16610 fra 1999.

DSC01559.jpg

DSC01558.jpg

Send meg en PM med hvor bøkene skal sende, så kommer de om et par dager.:D

Woho!
Bra start på Freddan,
kanskje kan gi innspill til hva andremann får til 18årsdagen som blir om 18år og tre dager ;)

pm kommer nå. Takk takk takk

Egentlig verdig en egen unboxing,
men skjønte ikke først hva det var.
Såg for meg noen litt mindre solide publikasjoner.

Med Moore's unboxing blir PP-boken gitt kveldslektyre

Igjen, takk Frik!

51a7bed0-431f-6ed6.jpg