Konkurranse: Vinn en klokkerem fra Di-Modell! **VINNER TRUKKET**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ønsker alle TS'ere en mye bedre juli enn den måneden vi akkurat gikk ut av (i hvert fall på Østlandet).

Mistenker forresten at denne flotte remmen er i lengste laget for mine pusehender, jeg lover herved at hvis så er tilfelle loddes den ut på nytt blant tråddeltagerne. (For jeg må jo bare anta at jeg vinner.)

:)

Mistenker forresten at denne flotte remmen er i lengste laget for mine pusehender, jeg lover herved at hvis så er tilfelle loddes den ut på nytt blant tråddeltagerne. (For jeg må jo bare anta at jeg vinner.)

:)

Hvis du vinner fikser vi den korte utgaven :)

Hvis du vinner fikser vi den korte utgaven :)

Ah, fantastisk! Av en eller annen grunn innbilte meg at denne var discontinued i kort utgave. Det var gode nyheter, Di-modell Rallye er min absolutte favorittstrap :) Skal se du får en bestilling uansett.

Sånn, ferdig med off-topic.

Sommeren kom akkurat til Stavangerområdet :)

Nyt den mens den er her!

God Sommer!

God sommer til alle brukere her på asylet :)

7454264892_6764a8beec_b.jpg

Riktig god sommer alle sammen! Ny på forumet, og håper å bli bedre kjent med dere etter hvert!

Hilsen fra Trondheim

God sommer til alle andre som også sitter på balkongen og venter på sola!

IMG_1051.jpg

I regnvær er det bare divere som gjelder. ;)

Note: Droplets for illustration purposes. Vintage watches are not water resistant! :eek:

En god...sommer ønskes alle! Håper været blir bedre og at vi faktisk snart kan kalle det sommer! :)

God sommer alle sammen. Særlig alle som sitter hjemme og venter på at sommeren skal komme.

Status
Stengt for ytterligere svar.