KONKURRANSE

Medlem
8. jan. 2008
Sted
Oslo / / Bergen
I løpet av de siste 3 årene har det vært sendt ut / gitt bort > 350 klistermerker av typen "Oslo Paneristi"

DSCN1053.jpg

Det ville vært morsomt å se hvor noen av disse har blitt plassert. :D

Jeg innbyr derfor nå til en uhøytidelig konkurranse.

Deltakere poster ett eller flere bilder (max 3) hvor merkene synlig er påklistret / festet på et kjøretøy e.l. og utendørs.
Bildet eller bildene må være av den "kule" typen og merket må kunne sees av andre. En antatt "markedsføringsverdi" vil klart telle en del.

Ytterligere forklaring / beskrivelse gis ikke.

Juryen vil besto av to TS meldemmer og meg selv, - hvor min stemme teller dobbelt ;)

Avgjørelsen kan ikke påklages.....

Bildene postes under denne tråden og avsluttes søndag 21. oktober kl 2100

Det kåres kun èn vinner, andre deltakere bes skjerpe seg.... :D Konkurransen er selvsagt åpen for ALLE, Paneristi eller ikke. ;)

Premien er :

Belt3.jpg

Belt4.jpg

Belt2.jpg

Som selvsagt er BNIB

og

pinnr1.jpg

Gult

LYKKE TIL!

Porsche Panerai

Jeg sender mitt bidrag i form av bakrutemerke på min -82 Porsche 911,
Panerai vil være med videre i prosjekt ombygging "backdating" av bilen til vinteren (til RS -74),
noen kjente stylister/bilbyggere bruker TAG Heuer klokke i dashbordet, her skal det settes inn en skive type Panerai (scanner), samtidig blir det bestilt Porsche logo for bilen sider i samme farge som tallene i min PAM359, (se bildet av Singer 911) det blir en fin combo ! Bak i kupeen blir det bagasjestropper skinn (i baksetet), selvfølgelig i Panerai design med grove sømmer.
panerai1024x577.jpg

Paneraisticker1024x577.jpg

panerai21024x577.jpg

Heuerklokkedash911.jpg

Singer911.jpg

Her er mitt dagsferske bidrag.

Med disse flotte premiene må det vel være flere som vil bidra??!!

20121007_130553.jpg

Fikk et klistermerke jeg også, men klarte å ødelegge det da jeg prøvde å flytte det litt på vindskjermen til min TDR :oops:

Vel, siden jeg "busted" som "Paneristi-driver" i en annen tråd får jeg følge opp her da;)

Mine fremkomstmidler er begge selvsagt uniformert:
IMG_2094-1.jpg
IMG_2097.jpg

IMG_2095.jpg

Nå kjører jeg 40´i året, så sånnsett er kanskje bilen mest synlig, men ingenting får oppmerksomhet som Segwayen:p

Vel, siden jeg "busted" som "Paneristi-driver" i en annen tråd får jeg følge opp her da;)

Nå kjører jeg 40´i året, så sånnsett er kanskje bilen mest synlig, men ingenting får oppmerksomhet som Segwayen:p

Du må jo være Fredde fra solsidan :)

Merker sendt ut

En overveldende stillhet ;)

Lurer på hva Paneristiene gjorde med merkene som ble sendt ut....:confused: Faktisk > 350 stk!

Merke nr. 2 jeg fikk er lagret på et trygt sted og lovet konas bil når hun får seg sin 40mm Pam.
PS var innom Bjerke på tirsdag for bl.a. å bli mer kjent med Radiomir "live", spurte "min mann" der vedrørende
mulighet for ny 40mm ( PAM 050) som opplyste om at hele kvoten til Bjerke for 2013 allerede var (forhånds)utsolgt
til ansatte i Thai Air !
:confused:

Dessverre har jeg ikke fått tatt noe ferskt bilde av selve merket da bilen fortiden er på et lite spaopphold:)

Ihvertfall så driver jeg å reklamerer for Paneristis i Oslo.
Kjører rundt 50k i året så litt reklame blir det, så om noen spotter en spanskregistrert bil med Paneristi-merke er det nok meg.;)
Merke blir også påmontert den andre bilen når jeg får byttet tak (med ny bakrute)

2011-08-16165500-Version2.jpg