I løpet av de siste 3 årene har det vært sendt ut / gitt bort > 350 klistermerker av typen "Oslo Paneristi"
Det ville vært morsomt å se hvor noen av disse har blitt plassert.
Jeg innbyr derfor nå til en uhøytidelig konkurranse.
Deltakere poster ett eller flere bilder (max 3) hvor merkene synlig er påklistret / festet på et kjøretøy e.l. og utendørs.
Bildet eller bildene må være av den "kule" typen og merket må kunne sees av andre. En antatt "markedsføringsverdi" vil klart telle en del.
Ytterligere forklaring / beskrivelse gis ikke.
Juryen vil besto av to TS meldemmer og meg selv, - hvor min stemme teller dobbelt
Avgjørelsen kan ikke påklages.....
Bildene postes under denne tråden og avsluttes søndag 21. oktober kl 2100
Det kåres kun èn vinner, andre deltakere bes skjerpe seg.... Konkurransen er selvsagt åpen for ALLE, Paneristi eller ikke.
Premien er :
Som selvsagt er BNIB
og
Gult
LYKKE TIL!
Det ville vært morsomt å se hvor noen av disse har blitt plassert.
Jeg innbyr derfor nå til en uhøytidelig konkurranse.
Deltakere poster ett eller flere bilder (max 3) hvor merkene synlig er påklistret / festet på et kjøretøy e.l. og utendørs.
Bildet eller bildene må være av den "kule" typen og merket må kunne sees av andre. En antatt "markedsføringsverdi" vil klart telle en del.
Ytterligere forklaring / beskrivelse gis ikke.
Juryen vil besto av to TS meldemmer og meg selv, - hvor min stemme teller dobbelt
Avgjørelsen kan ikke påklages.....
Bildene postes under denne tråden og avsluttes søndag 21. oktober kl 2100
Det kåres kun èn vinner, andre deltakere bes skjerpe seg.... Konkurransen er selvsagt åpen for ALLE, Paneristi eller ikke.
Premien er :
Som selvsagt er BNIB
og
Gult
LYKKE TIL!