KONKURRANSE

Grunnet noe lav deltakelse, men økende interesse, har juryen bestemt å utsette konkurranseslutt til søndag 18. november kl 2100.

Det gjøres også oppmerksom på at det er det avbildete klistremerke for Oslo Paneristi som skal være i fokus. :D

Lykke til!

Tusen takk for klistremerker Brio! :D Skal få knipset noen bilder asap.

Takk Brio

Tusen takk for klistremerker Brio! Kult at de hadde hvit tekst - ser bra ut på mørke sotede ruter på en hvit bil:D

Italo all the way.

Her er mitt bidrag. Noe sent ute, men måtte vente på fint vær så glistet kunne luftes. Rett på sak:

8127212608_e02f69513f_k.jpg

8127212238_3274605874_k.jpg

8127184479_ced792b830_k.jpg

Takk for titten!

Jeg kan gå god for Minuteman, en meget hyggelig herremann med en flott Panerai:D

Jeg kan gå god for Minuteman, en meget hyggelig herremann med en flott Panerai:D

En trenger ikke å bli gått god av noen for å delta :D Har man en PAM og klart å skaffe seg det aktuelle merket, et det bare å bruke fantasien og knipse i vei!

Fra denne konkurransen ble lansert og fram til i dag, har det blitt sendt ut ytterligere ca 20 merker,- så det forventes et vell av bilder snart! :rolleyes:

En stor takk til Brio som sendte meg et par klistremerker :)

Ikke verdens mest eksotiske kjøretøy, men med rundt 30' km i året har Paneristi-merket stor synlighet i kollektivfeltet ;)

IMAG0904.jpg

Jeg festet mitt klistremerke på den andre tingen (gadgeten) som jeg også har med meg nesten overalt. Jeg vet ikke hvor mange spørsmål jeg har fått om hva merket betyr/er. Det er en fornøyelse og fortelle de hva det er.

konkurranse.JPG

And the winner is................

Det var dessverrev ikke den helt store mengden bilder å gå igjennom. Rart igrunnen, med tanke på at det er blitt delt ut / sendt ut vel 350 merker.

Flere av bildene viser PAM logoene, men vi ønsket fokus på vårt eget klistremerke. Alle bildene ble vurdert opp mot "synligheten" der ute på veien.

Jury' har fordelt sine fire stemmer slik; tre til vinneren og én stemme til nr to.

Vinneren har plassert merket synlig på sin høyst dagsaktuelle miljøvennlige bil, derfor ber vi om at postadressen sendes undertegnede i en PM, slik at du kan få motta premien.

GRATULERER

OSTEPÅPP !
. :eek:

And the winner is................

Det var dessverrev ikke den helt store mengden bilder å gå igjennom. Rart igrunnen, med tanke på at det er blitt delt ut / sendt ut vel 350 merker.

Flere av bildene viser PAM logoene, men vi ønsket fokus på vårt eget klistremerke. Alle bildene ble vurdert opp mot "synligheten" der ute på veien.

Jury' har fordelt sine fire stemmer slik; tre til vinneren og én stemme til nr to.

Vinneren har plassert merket synlig på sin høyst dagsaktuelle miljøvennlige bil, derfor ber vi om at postadressen sendes undertegnede i en PM, slik at du kan få motta premien.

GRATULERER

OSTEPÅPP !
. :eek:

Shit det kom uventet! :D

Endelig vinner elbilen over motorsterke fossilbiler!

Sees i kollektivfeltet ;)

Tusen takk Entropy og Tagliano....Petrolheads!

Redigert av en moderator: