Konkurranse

Jeg bli stadig imponert over hvor mange flinke fotografer som finnes på dette forumet. :eek:

Her har den gamle rovfuglen på peisen fått tak en godbit:

P8271286.jpg

Som DJM sier er det bilder av premien på side 1.

Alle er med i trekkningen, uansett bilde. :) Og jeg er ikke fra Kongo, så dette vil foregå
på en ryddig måte. Og siden det er min jakke, er det jeg som er juryen ;)

Med så mange bra bilder er det ikke noen lett oppgave du har tatt på deg Frik, lykke til :!:

Jeg kan herved attestere at Frik ikke er fra Kongo og at han er minst like rettferdig som en hvilken som helst kongolesisk jury eller militærtribunal :D

Bare for å feie all tvil til side om min nasjonalitet og gale rykter om Kongo, legger jeg med et bilde av meg selv ;)
Som alle kan se kommer jeg fra Norge :D
Savner bilde fra noen aktive forumsbrukere her. Kom igjen folkens!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ijspegelbeard.jpg

En blå klokke og dagens fangst av blåbær, foreviget av et elendig kamera:

P8291312.jpg

Norseman: Nå forstår jeg hvorfor Ole Einar Bjørndalen ikke har skjegg.

Takker for alle flotte bilder. Dere har ennå en mulighet til å slenge inn et bilde (for de som ikke har gjort det allerede)
Ca Kl 21.00 ikveld blir det trukket en vinner :) :)

Etter nøye vurdering, med hele familien har jeg trukket ut 6 stk som har blitt vurdert til nivå 3 (som er det høyeste) Noen var nivå 1 noen var 2 og de siste 6 var da nivå 3. Legg merke til at
ingen kom på nivå 0. Så det var generelt en høy standar på alle bildene :) (bortsett fra noen bilder tatt med mobilen i Italia :) Kødda Erik :D )
Takk til de som bidro med flotte bilder.
PS. Bilde av mannen med is-skjegg er ikke meg. FYI :)

Av 37 innlegg var det kommet inn 14 bidrag med bilder. Noen hadde 1 bilde og noen en hel bråta, og noen prøvde å smyge inn flere innlegg :evil: :)
DSC03497.jpg

6 lapper på bordet
DSC03499.jpg

Alle 6 lappene i lua. :p
DSC03500.jpg

Hva er det han finner i lua tro.. :D Legg merke til klokka :)
DSC03506.jpg

Nei, dæven så det rister da.. :?
DSC03505.jpg

Næmen.. har du sett på makan :eek: :eek: Her er det noe galt!!
DSC03503.jpg

Nytt forsøk :p
DSC03506.jpg

DSC03509.jpg

DSC03510.jpg

Og vinneren er....... :D :D :D :D
DSC03512.jpg

norseman! Gratulerer!!! Send meg en PM.

Gratulerer norseman :!: Du hadde de beste bildene etter min mening. En verdig vinner :!: