Konvolutt fra Vintagestraps

Medlem
11. jan. 2010
Sted
Stavanger
Fikk en deilig konvolutt fra Micah i Vintagestraps i dag. En Mauser og en canvas. Begge 24mm. Canvasen går på Shark Diveren, men mauseren har jeg ikke noe ur til- ennå. Mulig den går på nyanskaffelsen som forhåpentligvis ankommer i morgen
Kvaliteten er formidabel! Service jeg har fått like så. Jeg garanterer herved at det ikke blir min siste bestilling fra Micah.

Les retur-policyen i følgebrevet :D

IMG_1872

IMG_1875

IMG_1874

Det eneste som er synd, er at canvasen ikke kunne leveres med bronse spenne. Jeg hadde en plan om å bytte spennen fra gummiremmen som fulgte Shark Diveren, men det viser seg at hullene i remmen er for små for spenne-pinnen. Jeg tør rett og slett ikke å hulle den på nytt. Kanskje remmen mykner litt opp etter noe tids bruk (Den er stiv som få!), slik at jeg kan få kilt pinnen igjennom.

Redigert:
Her er det bare å kjøre en drill igjennom... Du kan skylde på en bikkje i etterkant. En skikkelig tøff pakke med remmer det der altså. Gratulerer :)

Er kanskje mulig å plassere den andre remmen på en panerai... Hmmmmmmm.....

Jeg vet altså ingenting om Panerai! Er det en klokke? Høres ut som en dessert :)

.......

det er vel ingen bombe at det blir en utpakking av en sværing i morgen/overimorgen nei. Endelig!!!
Den har jeg ønsket meg i to saumfulle år!

Redigert:
Ble tøft med canvasstrap!

Ta en god sniff av guggen i boksen før du evt. smører den på skinnremmene dine. Guggen i min boks var litt harsk, så reimene stinket etterpå. :(Måtte vaske dem forsiktig i zalo og vann før jeg smurte dem inn med noe annet lærbehandling jeg hadde liggende.

Bronsespenne kan du kjøpe fra et annet sted, f.eks. her: Bronze Buckles | Olivier Watches

Ble tøft med canvasstrap!

Ta en god sniff av guggen i boksen før du evt. smører den på skinnremmene dine. Guggen i min boks var litt harsk, så reimene stinket etterpå. :(Måtte vaske dem forsiktig i zalo og vann før jeg smurte dem inn med noe annet lærbehandling jeg hadde liggende.

Bronsespenne kan du kjøpe fra et annet sted, f.eks. her: Bronze Buckles | Olivier Watches

Takk for tipset om bronsespenne! Det skal jeg sjekke ut. Harskt fett er rett og slett pyton! Minner meg om forsvaret, og sjumannsteltet på øvelser langt ute i ødemarka....
Fettet i boksen jeg fikk med er fersk og fin. Har gnidd begge reimene i herligheten (canvasen har lær på innsiden). Lukter skomaker i hele huset nå :)

Grattis, disse reimene oste kvalitet. Jeg likte de veldig godt:)
Like på alle måte brevet som fulgte med:eek:
Slit den med helsa...

Redigert: