Kopier/fakes på Finn.no

Jeg kunne jo ikke være dårligere!

Jeg sendte en høflig mail til Kundesenter (a) finn.no og spurte om de hadde planer om å gjøre noe med kvaliteten på sine tjenester. Den har blitt betydelig dårligere de siste årene.

Men, så lenge de har tilnærmet monopol så....

Denne Toralf har jo tross alt betalt. (Tro om han får pengene tilbake når/hvis annonsen blir avvist?)

:cool:
 
Jeg kunne jo ikke være dårligere!

Jeg sendte en høflig mail til Kundesenter (a) finn.no og spurte om de hadde planer om å gjøre noe med kvaliteten på sine tjenester. Den har blitt betydelig dårligere de siste årene.

Men, så lenge de har tilnærmet monopol så....

Denne Toralf har jo tross alt betalt. (Tro om han får pengene tilbake når/hvis annonsen blir avvist?)

:cool:

Har ikke det blitt gratis å annonsere på FINN Torget nå?

Todda
 
Har ikke det blitt gratis å annonsere på FINN Torget nå?
Jo, alle annonser på Torget er gratis nå, ikke bare i gis bort-kategorien. De må joha visst at dette ville medføre økt uønsket aktivitet, så det er rart de har så slapp automatisk kontroll. Mine blir *alltid* sendt til manuell vurdering (men publiseres i mellomtiden), og enkelte filtre på "kopi", "replica" "fake" o.l. burde være en selvfølge både for klær, klokker og tilbehør.
 
Skrev en mail til selger når jeg rapporterte saken også. Og dette er faktisk første gangen jeg har fått et hyggelig svar på en slik mail:

"Takk for at du tar deg tid til dette. Du har helt rett. Jeg har tatt ut annonsen. Ønsker ikke å gjøre noe ulovlig. Hver dag jeg lærer noe nytt pleier jeg å si er en god dag. Takker for info. Og ha en riktig god helg :)"

Positivt overrasket :)
 
Skrev en mail til selger når jeg rapporterte saken også. Og dette er faktisk første gangen jeg har fått et hyggelig svar på en slik mail:

"Takk for at du tar deg tid til dette. Du har helt rett. Jeg har tatt ut annonsen. Ønsker ikke å gjøre noe ulovlig. Hver dag jeg lærer noe nytt pleier jeg å si er en god dag. Takker for info. Og ha en riktig god helg :)"

Positivt overrasket :)

Jøss, det må jeg si!! En skikkelig jovial luring dette altså ;)
 
Dette er ikke en fake fra Finn, men gud så irritert jeg blir av flere av disse klokkene på letsdeal.no - forøvrig en spammende møkkaside.
Noen som synes denne: 83% rabatt på klokker fra Gandomani - Letsdeal.no
Likner LITTEGRANNE på denne: Ahoi sapphire crystal back | Beautiful watches purchased online. Directly from NOMOS Glashutte.
?

I tillegg opererer de fleste av klokkene der inne med før-priser de (forhåpentligvis) aldri har vært i nærheten av å bli solgt for.

Jeg kan skjønne den "Rodina"-klonen av Nomos tangente fra kina, den klarer jeg liksom ikke å irritere meg over. men at slik drit som dette selges som en god deal, irrieterer meg ca. fire og et halvt brød - mao. ingen liten smule.
 
Skrev en mail til selger når jeg rapporterte saken også. Og dette er faktisk første gangen jeg har fått et hyggelig svar på en slik mail:

"Takk for at du tar deg tid til dette. Du har helt rett. Jeg har tatt ut annonsen. Ønsker ikke å gjøre noe ulovlig. Hver dag jeg lærer noe nytt pleier jeg å si er en god dag. Takker for info. Og ha en riktig god helg :)"

Positivt overrasket :)

Veldig stilig!
Tro hvem som fjernet den? Selger eller Finn.no sin "Kontrollører"?

Jeg holder en knapp på den første!

:cool:
 
He he.. tviler jeg på. Var 3 ur tilsalgs. En Breitling for Bentley 6.75 til 12.000sek og en Daytona tt til 30.000sek. Den siste husker jeg ikke prisen på, men var en Tag Heuer Carrerra i guld og stål til 15000(?)... ;)
 
FINN.no slår til igjen

Breitling Navitimer REPLIKA - FINN Torget

Pen og lite brukt replika av Breitling Navitimer. Klokken er mekanisk og drives kroppsbevegelser, alltså ikke batteri. Alle de små viserene er fungsjonelle og viser dato, dag og tid på døgnet. Reimen har fått to ekstra hull for tilpasning. Alt i alt en flott å elegant klokke. DETTE ER IKKE EN ORGINAL BREITLING!

s8mOB1N.png


ZBTXZcW.png


0OC2cXz.png


9ErkOBD.png
 
Skjønner ikke helt hvorfor du poster bildene, men det er nå så. Jeg har rapportert, som vel er det vi bør gjøre så snart vi ser slikt.
I tillegg til at han selger falske klokker burde han hatt en språklig ørefik. Men det er nå også så.

Fordi annonsen som regel er borte innen de fleste rekker å se det. Og jeg mener noen etterlyste det her i tråden en gang :)
 
Det er greit å se bilder av fake-klokker, slik at man kan se hva man skal se etter... Det er for lett å bli lurt!
Derfor er det fint å kunne se bildene! :cool:

8-/