Kopier/fakes på Finn.no

Haha, liten frekkis ja. Sendte han et bud, fikk svar om det ble litt for lavt da klokken kostet 40.000 ny :)

Hadde den vært ekte hadde nok nyprisen vært mye over det. Denne tror jeg du kan få til $200 på en eller annen luguber nettside;)
 
Hadde den vært ekte hadde nok nyprisen vært mye over det. Denne tror jeg du kan få til $200 på en eller annen luguber nettside;)

Uten tvil en bra deal for 40k, ja ;)

Fikk denne nå: "Den er 3,5 år gammel, brukte på en viktig bryllup event i Moskva. Siden det, aldri brukte den igjen. Ønsker meg en liten båt til neste sommer og modelen jeg ser etter starter på ca 25 000kr brukt." :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Fredrik4628 og Ban
Meget sannsynlig ;). Navnet minner meg om de hyggelige karene som mailer meg fra Afrika å trenger hjelp til å overflytte ett par milliarder til Europa. De samme karene er så elskverdig å ønsker å gi meg ett par hundre millioner for jobben. Men det er alltid noen som kommer meg i forkjøpet, å stikker av med disse gevinstene.
Heldiggriser :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Bears
Meget sannsynlig ;). Navnet minner meg om de hyggelige karene som mailer meg fra Afrika å trenger hjelp til å overflytte ett par milliarder til Europa. De samme karene er så elskverdig å ønsker å gi meg ett par hundre millioner for jobben. Men det er alltid noen som kommer meg i forkjøpet, å stikker av med disse gevinstene.
Heldiggriser :)
Trodde de nye Rolexene hadde garantikort i plast, og ikke de gamle sertifikatene? Trodde også de ble levert med grønn box ikke rød?