Kopier/fakes på Finn.no

Ikke finn.no men likeså trist....

A85C27B0-171B-4600-A4B9-99A09DE6EBDD_zpsliigv8ti.png
 
Har lest at det er ein noko suspekt selger, er vel samme selger som vert diskutert på Rolex og Tudor forumet:

Tror den selges av samme personer som diskuterer/diskuteres i denne tråden på klocksnack. Med andre ord noe jeg ville styrt unna. Denne spesifikka 16610-en nevnes også der.

http://klocksnack.se/threads/rolex-sea-dweller-1665-franken-någon-som-kan-hjälpa-mig.50811/page-6

Edit: Denne Bekir, som eier ATS-watches er visstnok broren til han som er aktiv i den diskusjonstråden.
På side 5 i tråden:

"Verkar som det behövs en tråd för denna familjen.
Sonen "Royal Watches" Serdar iblandad i flera affärer med skumma intyg/klockor.
Pappan har sålt en klocka till en medlem på KS med mixtrad certifikat.
Son nr 2 Bekir har en Rolex Submariner 16610 på blocket just nu som är under garanti från
http://www.ats-watches.com
Det han inte nämner i annonsen är att boxen är falsk samt att det är han själv som står bakom företaget ATS-Watches...
Jag skulle inte våga handla klockor av denna familjen...Nåt skumt..men de kanske e bara jag som tycker så..."
 
  • Liker
Reaksjoner: O.S.P
Ser samme fyren har en instagramkonto også. Klokkeriet. Litt enkel Research viser at det trolig er Rolf Ronnie Skorstad utenfor Kristiansand som driver den ihvertfall. Beklager om jeg tar feil, men innlegg/bilder er ihvertfall postet fra hans adresse

Han "Henrik" ifra den facebookannonsen, har vi blitt advart om her inne. Det var noen her som hadde byttet og kjøpt noe, og han hadde visst skrudd litt på urverket selv osv.... Noe med en breitling mener jeg det var. Husker ikke hvem her inne som ble lurt eller...

Men han er ikke samme mann som klokkeriet. Han har en annen Facebook side han selger og kjøper ifra.


Ja, var det noe du lurte på ?
Jeg har da aldri solgt fakes eller replika
 
Ja, var det noe du lurte på ?
Jeg har da aldri solgt fakes eller replika

Så,så. Slapp av. Jeg har ikke antydet at du har solgt fake eller replika. Om du leser tråden så er den for det første omtrent 1,5år gammel, og det var klokkeriet som ble nevnt. Om du leser teksten min så forteller jeg bare at enkel research viser at det er du som står bak klokkeriet. Er det/var det galt å si det da? Det var jo ikke løgn engang? Hvorfor så hårsår? Så til spørsmålet ditt så svarer jeg at jeg lurer ikke på noe som helst, og tillegger at jeg ikke har ytret noe om fake og replica. Ha en flott kveld
 
Jeg skulle ønske at folk kunne screenet annonsene og la de inn som bilder isteden. Rekker jo aldri å få sett noen annonser så flinke som vi er til å fjerne fake annonsene :)