Tyrolerhus
Tja, kanskje dama til Donald T? Ikke akkurat noe jeg hadde kjøpt til dama mi, men jeg har da sett verre brosjer enn denne. Donald Trump setter Navnet sitt på mange større og mer eller mindre glorete ting, men den klokken der har jeg ikke noen tro på. Jeg har sett akkurat samme klokken med Sultan of Brunei på og et par andre varianter, bare humbug, ikke fake
Sikker ikke fake denne, men verdt å ta en titt på. Selv om det overrasker meg om Trump trenger å putte navnet sitt på klokker for å få til salt i maten, er dette neppe noe annet enn det den utgir seg for å være. Hvor ettertraktet den er blant klokkesamlere er en annen sak: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22913865
Bortsett fra klassisk finn.no - grammatikk og komisk orddeling, liker jeg uttalelsen om Donald Trump som garantist for horologisk kvalitet:
"Siden det er en Donald Trump klokke,så sier det seg selv at denne god biten er av kvalitet.. =)"
@miczer: Du har nok rett angående brosjen, så nå prøver jeg å forestille meg hvem som ville føle seg pyntet og fin med et tyrolerhus hengende på brystet.
Tja, kanskje dama til Donald T? Ikke akkurat noe jeg hadde kjøpt til dama mi, men jeg har da sett verre brosjer enn denne. Donald Trump setter Navnet sitt på mange større og mer eller mindre glorete ting, men den klokken der har jeg ikke noen tro på. Jeg har sett akkurat samme klokken med Sultan of Brunei på og et par andre varianter, bare humbug, ikke fake