Her er en kar som skjuler en B&R-fake og en skikkelig elendig Breitling-fake som "herreklokke"....
Jeg synes ærlig talt ikke opplagte fakes (falsk merkenavn påtrykt) er greit uansett (la oss drite i hommage-diskusjonen nå...). Det gir fakeindustrien omsetning, og det er en viss fare for at en av disse i neste omgang havner på Finn som ekte vare.Joda, men når klokken ikke reklameres som en merkeklokke, og prisen heller ikke reflekterer dette synes jeg det er greit, på en måte...
Jeg synes ærlig talt ikke opplagte fakes (falsk merkenavn påtrykt) er greit uansett (la oss drite i hommage-diskusjonen nå...). Det gir fakeindustrien omsetning, og det er en viss fare for at en av disse i neste omgang havner på Finn som ekte vare.
Haha LOL."Klokken er oversatt med internasjonale beskrivelser av stenene, da dette er standard for hele verden."
Men, så kaller han det for "Homage" også da
Denne er nok ikke fake og heller ikke ifra finn.no, men hva f..n har han gjort med klokken sin, lakket den?
http://www.blocket.se/stockholm/Rolex_Explorer_ll_Mattsvart_29871642.htm?ca=9&w=3