Kopier/fakes på Finn.no

Det er en ting. En annen ting er at jeg tenker at han f.en skjæra meg har blitt lurt hvis han har betalt 12000kr pr stk!
 
Det er en ting. En annen ting er at jeg tenker at han f.en skjæra meg har blitt lurt hvis han har betalt 12000kr pr stk!

Det er mye rart med den annonsen. Jeg liker godt hvordan han oversetter lokkeprisen 1.499 EUR til ca. 11.999 NOK. ...i og med at han logisk sett her bør forsøke å få prisen til å høres så høy som mulig. :p
 
Det er en ting. En annen ting er at jeg tenker at han f.en skjæra meg har blitt lurt hvis han har betalt 12000kr pr stk!

Ikke galt for 213 gram klokke det:D
Til info så veier en Rolex GMT C sammen med en Panerai 111, 278 gram.
Til fordel for kjøper så kan vedkommende si opp alle avtaler med sats og elixia, da jeg antar at en kvartkilo klokke vil pushe biceps..
 
Det er mye rart med den annonsen. Jeg liker godt hvordan han oversetter lokkeprisen 1.499 EUR til ca. 11.999 NOK. ...i og med at han logisk sett her bør forsøke å få prisen til å høres så høy som mulig. :p

Det er da ikke vanskelig å skjønne. En euro er 8 kroner, et pund er 10 kroner og en dollar er 7 kroner. Sånn har det alltid vært og vil det alltid være:D
 
Sendte en SMS på den Bell & Ross'n hvor jeg forhørte meg om vedkommende hadde noe som kunne bekrefte orginalitet, noe hun/han ikke hadde.

Jeg styrer kloklig unna...:(
 
B&R

Beining og Santos D:

Mye morsomt med denne. Første bildet i annonsen er som du nevner ikke det samme som noen av de andre i annonsen, de andre bildene er heller ikke like noen andre bilder som finnes av det "samme" uret noen sted. Merkelig med manglende dato, og 6markeringen. Sendte også sms, han/ hun mente det var ekte, og ga meg en latterlig lav pris. Da jeg spurte om retur om ikke ekte, hørte jeg ikke no mer. Tja...
 
Litt pinlig når "illustrasjonsbildet" ikke stemmer overens med selve klokken.

Tenkte det samme. Jeg er meget nybegynner i dette gamet og skal ikke påstå noe, men hva skjedde med subdialen klokken 6. Byttet ut med et 6 tall.

Når begynte "knappene" å skråne inn mot kasse på denne klokken.
Ser ikke de "festene til lugsene" mistenkelig puslete ut.

Nå er jo bildene tatt ute av fokus og fra månen men jeg synes det ser ut som om datoen på klokken er blitt borte også.
 
Veldig irriterende med så små bilder, har sett samme syndrom flere ganger på
finn.no uten og ha en forklaring. Lukter litt lånte bilder. Den orange Limited
utgaven ble veldig fort utsolgt fra B&R, morro om en faktisk hadde nådd moderlandet.
Uansett, ikke første klokken jeg hadde løpt og kjøpt:D