Kopier/fakes på Finn.no

Glemte kanskje en slik etter innlegget mitt; :p

Det er som du sier sikkert mange flotte mennesker som bor på Jessheim :)

[video=youtube;QzDXIDIk81I]http://www.youtube.com/watch?v=QzDXIDIk81I[/video]

Møtte vedkommende idag.
tok av lenken, hverken serie nr. eller ref. nummer..

Baklokket var løst, så det kunne jeg skru av med hendene..
Under kom det frem et japansk eta-wannabe verk..

STYR UNNA...

Jeg håper at du har rapportert vedkommende til finn.no!

Jeg håper at du har rapportert vedkommende til finn.no!

Jeg vet dessverre ikke hvordan dette gjøres.. gi meg gjerne en forklaring, samt at noen som kan det, bør vel gjøre det med en eneste gang, så ingen lar seg lure?? (selv om det skal mye til...)

Den andre klokken han hadde har jeg ingen kjennskap til annet en den var quartz, og MEGET stygg...

Hva hadde selger å si til at klokken var fake da? Og hvilken pris ville han ha?

Hva selger sin 'undskyldning" er vel irrelevant? Han har jo mistet all kredibiltet likevel og ingenting han har å si vil gjøre rettferdighet

Jeg vet dessverre ikke hvordan dette gjøres.. gi meg gjerne en forklaring, samt at noen som kan det, bør vel gjøre det med en eneste gang, så ingen lar seg lure?? (selv om det skal mye til...)

Den andre klokken han hadde har jeg ingen kjennskap til annet en den var quartz, og MEGET stygg...

Del ligger en funksjon nederst i Finn-annonsen for raportering av feil, regelbrudd, svindel. Du trykker på den lille linken, og fyller ut feltet med informasjon du har om produktet som skal raporteres.

Hva hadde selger å si til at klokken var fake da? Og hvilken pris ville han ha?

Selgers "unnskyldning" var at det var i følge selger "det var bestefars klokke, som han alltid hadde på.. og bestefar ville ALDRI gått med fake... " han var i følge han selv "meget overrasket"...

Hva selger sin 'undskyldning" er vel irrelevant? Han har jo mistet all kredibiltet likevel og ingenting han har å si vil gjøre rettferdighet

sant..

Men det var en klokke som var lett å "spote" som fake.. Jeg tok meg faktisk tid til å vise og fortelle selger om hva som "avslørte" det..

I ettertid er jeg evig takknemlig for tiimer (les år) brukt på å lese på klokke blogger/forumer etc for min i dette lags sammenheng lille klokke kunnskap for at jeg ser hva som er fake vs. ekte.. fy f.... så kjipt det måtte være å kjøpe en fake, og ved tid og stund levere et ur på service og få beskjed at det er en fake,,

bank i bordet.. har ALDRI skjedd meg, og håper det ikke skjer meg (eller noen andre...)

For min del har det veldig mye å si, om selger er ærlig og sier han ikke vet om klokken er ekte eller ikke er en sak, men om selger skal ha 20` for en klokke han vet er fake er en HELT annen sak. I første tilfellet kan det kun dreie seg om godtroenhet mens i andre tilfellet er det ren svindel.