Kos på kjøkkenet i ettermiddag

Frode

Støttemedlem
Medlem
10. nov. 2010
Sted
Stavanger (noen ganger)
Våknet opp til gladmelding på mobilen idag: "Pakke fra Fedex er lastet på bil for transport ..... Vil bli levert innen 16:00" (Så lenge det gjøres korrekt går fortolling raskt og smertefritt - stort sett).

Glimmrende, finner helt sikkert noe å fordrive tiden med hjemme til klokka blir 16:00.

14:00 Ny melding på mobilen: "Pakke fra Fedex kan hentes på ditt lokale postkontor. Ref. nr. ......"

Hva pokker !!!!!

2 timer senere. Pakken er hentet og klar for åpning. En rar håndskrevet melding på pakken møter meg først: "Pakke forsøkt utlevert".

"Forsøkt utlevert" ! - hva menes med det? Gikk bildøren i vranglås, hadde de ikke nok diesel på bilen, greide ikke sjoføren å gå opp de fire trinnene til døren min?

Uansett, nå skal kniven fram og pakken åpnes. Tapen rundt pakken lover godt:

KJO-1.jpg

KJO-2.jpg

Dette ser jo litt kjent ut :grin:

KJO-3.jpg

Og Inspektøren kommer ilende for "final inspection":

KJO-4.jpg

KJO-5.jpg

KJO-6.jpg

Dette lover virkelig bra:

KJO-7.jpg

Spenningen stiger kjenner jeg:

KJO-8.jpg

Men hva i hel........

KJO-9.jpg

Det er jo ikke Dolmio dag idag. Her er det noe fryktelig galt. La oss starte på nytt:

KJO-10.jpg

Dette var bedre ja:

KJO-11.jpg

Så la meg få presentere PAM 176L

KJO-12.jpg

Nærbilde tatt med blitz. Ingen suksess er jeg redd:

KJO-13.jpg

Så her er altså min nyeste hverdags Dolmio. Nå må jeg bare få bestilt noen fler reimer :roll:

Flere shots følger nok senere.

Frode.

Dolmio Boy slår til igjen :grin:

Gratulerer så mye med nyervervelsen. Hvordan oppleves vekten på den i forhold til 320?

Dolmio Boy slår til igjen :grin:

Gratulerer så mye med nyervervelsen. Hvordan oppleves vekten på den i forhold til 320?

Lettere, men ikke ubehagelig lett. Helt ok egentlig. En litt kraftigere reim og det hele vil nok føles utrolig riktig. Siden det er en hverdags Dolmio så ser jeg for meg en litt lang reim med 2 keepers, alt i "Rawhide" ;)

Frode.

Fantastisk deilig sak! :D Dolmio-dag og Panerai, kan vel ikke bli bedre?

Gratulerer så masse!

Likte remmen som stod på uret, så si i fra om du er interessert i å flippe den ;)

Jo det har jeg nok ;) Men ettersom jeg ikke har jobbet siden September og lever på studielånet frem til Juni så er det desverre ikke noe penger igjenn på klokkekonto.. Vi får se hva som er tilsalgs i sommer når jeg har fått jobbet litt :)

Gratulerer,- en "ren og pen" PAM.

Ja, remmer er et must og utgjør gjerne halve moroa med å eie en (eller flere) PAM. ;)

Et bevisst valg av titan modell?

Grattis :) Nydelig klokke!

En unboxing med en twist og inspektør er alltid gøy ;)

Grattis :)

Men hva er dette for noe tull fra Fedex Norge? Har de begynt med Bring-taktikk de også?

Gratulerer med en flott pam!

Når sjåføren gjør slike triks som det der ringer jeg gjerne til kundekontoret og forteller dem at sjåføren gjerne bør snu og faktisk prøve å levere pakken på døren... :p

Det er Bring som kjører ut FedEx-pakker i Norge, så det var ikke overraskende!

Min feil, så ikke at dette var i Stavanger :)

Er jo kun Oslo som har egne Fedex-sjåfører.. ellers går det som du sier med Bring/Postverket.