Våknet opp til gladmelding på mobilen idag: "Pakke fra Fedex er lastet på bil for transport ..... Vil bli levert innen 16:00" (Så lenge det gjøres korrekt går fortolling raskt og smertefritt - stort sett).
Glimmrende, finner helt sikkert noe å fordrive tiden med hjemme til klokka blir 16:00.
14:00 Ny melding på mobilen: "Pakke fra Fedex kan hentes på ditt lokale postkontor. Ref. nr. ......"
Hva pokker !!!!!
2 timer senere. Pakken er hentet og klar for åpning. En rar håndskrevet melding på pakken møter meg først: "Pakke forsøkt utlevert".
"Forsøkt utlevert" ! - hva menes med det? Gikk bildøren i vranglås, hadde de ikke nok diesel på bilen, greide ikke sjoføren å gå opp de fire trinnene til døren min?
Uansett, nå skal kniven fram og pakken åpnes. Tapen rundt pakken lover godt:
Dette ser jo litt kjent ut :grin:
Og Inspektøren kommer ilende for "final inspection":
Dette lover virkelig bra:
Spenningen stiger kjenner jeg:
Men hva i hel........
Det er jo ikke Dolmio dag idag. Her er det noe fryktelig galt. La oss starte på nytt:
Dette var bedre ja:
Så la meg få presentere PAM 176L
Nærbilde tatt med blitz. Ingen suksess er jeg redd:
Så her er altså min nyeste hverdags Dolmio. Nå må jeg bare få bestilt noen fler reimer :roll:
Flere shots følger nok senere.
Frode.
Glimmrende, finner helt sikkert noe å fordrive tiden med hjemme til klokka blir 16:00.
14:00 Ny melding på mobilen: "Pakke fra Fedex kan hentes på ditt lokale postkontor. Ref. nr. ......"
Hva pokker !!!!!
2 timer senere. Pakken er hentet og klar for åpning. En rar håndskrevet melding på pakken møter meg først: "Pakke forsøkt utlevert".
"Forsøkt utlevert" ! - hva menes med det? Gikk bildøren i vranglås, hadde de ikke nok diesel på bilen, greide ikke sjoføren å gå opp de fire trinnene til døren min?
Uansett, nå skal kniven fram og pakken åpnes. Tapen rundt pakken lover godt:
Dette ser jo litt kjent ut :grin:
Og Inspektøren kommer ilende for "final inspection":
Dette lover virkelig bra:
Spenningen stiger kjenner jeg:
Men hva i hel........
Det er jo ikke Dolmio dag idag. Her er det noe fryktelig galt. La oss starte på nytt:
Dette var bedre ja:
Så la meg få presentere PAM 176L
Nærbilde tatt med blitz. Ingen suksess er jeg redd:
Så her er altså min nyeste hverdags Dolmio. Nå må jeg bare få bestilt noen fler reimer :roll:
Flere shots følger nok senere.
Frode.