Kozeutpakking

Medlem
18. sep. 2009
Kvelden er reddet.

1ff0ab89.jpg

a27fd35c.jpg

3f007b10.jpg

Deilig!:p Fikk det i dag jeg også, men tenkte å spare det til en rolig helgefrokost eller to...

Ahhh dere kan bare glede dere.
Artikkelen om **sensurert** og **sensurert** var dritbra. Og ikke minst reportasjen om **sensurert** var meget spennende! Gled dere folkens!:D

Det sensurerte hørtes spennende ut Frodo, så jeg håper og tror det er i postkassen når jeg kommer hjem! Ellers kommer jeg å låner ditt;)

Skuffelsen var stor..:( Kom hjem, løp ned i postkassen for hente WatchTime opp av kassen.. Men der var det jo bare reklame! Hadde gledet meg hele arbeidsdagen!

Når kommer det i hyllen til Narvesen? ..... er lei av å gå innom hver dag :(

Det kan du vel sjekke på Narvesen.no? Ellers vil jeg anbefale deg et abo:) Rett hjem i postkassen til en mye hyggeligere pris en Narvesen tar av deg! Rousp jeg venter med iPad til de ringer fra norsk tipping foreløpig;) Bruker heller pengene på en ny klokke:)

Det kan du vel sjekke på Narvesen.no? Ellers vil jeg anbefale deg et abo:) Rett hjem i postkassen til en mye hyggeligere pris en Narvesen tar av deg! Rousp jeg venter med iPad til de ringer fra norsk tipping foreløpig;) Bruker heller pengene på en ny klokke:)

Hehe, deler ditt syn der. Heldigvis er det ikke alle i huset som gjør det. Så får lest blad på den når jeg vil. ;)