Kraftig klokke reim

Medlem
5. mars 2014
Hei. Har lest på forumet og hatt stor glede av det i lang tid nå. Fant ut at det var like greit å registrere seg i dag.

Har en navy type klokke 44mm som har litt kort standard reim. Det jeg søker er 22mm XL skinnreim som er litt solid. Har nå vært i flere urmakerforretninger i distriktet, men ingen har slikt inne?

Tar i mot tips med takk :)

hei og velkommen til Tidssonen @Furch!

Ta en titt på nettbutikkene i denne tråden:
http://www.tidssonen.no/forum/officine-panerai-13/produsenter-leverand%F8rer-av-skinnremmer-161/

Det er mye 24 mm remmer i denne tråden, men du finner nok 22 mm også hos leverandørene.
God jakt!

Takk for det Trulle :)

Skal gå inn å kikke. Mulig jeg kunne gått for en gummireim også i XL lengde. Jeg kommer sikkert til å få mange stygge blikk når jeg må vedkjenne at jeg ikke har helt fått sansen for natoreimer ennå, men det kan jo være at det synspunktet mitt endres med tiden

Redigert av en moderator:
Forøvrig mange linker med mye flott du sendte meg. Her kan man lese til øyet blir stort og vått lenge :D

Du kan også finne inspirasjon i denne tråden. Der er det også mange eksempler på hva våre "private" remprodusenter kan levere - da får du også en "one of a kind" og personlig rem.

Edit: Velkommen til TS!

Redigert:
Du kan også finne inspirasjon i denne tråden. Der er det også mange eksempler på hva våre "private" remprodusenter kan levere - da får du også en "one of a kind" og personlig rem.

Edit: Velkommen til TS!

Hei og takk for det Minuteman :) Skal kikke på linken :) Spennende med one of a kind