Krise!

Medlem
6. sep. 2010
Innlegg
550
Sted
Oslo
Et lite utdrag av en dialog mellom en far (meg) og datter i dag tidlig.

Pappa siiiiiin!!! (datter peker på Rolex)

Far: stolt... Ja lille venn :)

Datter: min siiiiin

Far: nei, pappa sin.

2 sekunder uoppmerksomhet

Resultat, Rolex i hånda på 1,5 åring

Far: Neeeeei! Legg den tilbake

Resultat 1 stk rolex i flisene på badegulvet...

Det gikk fint med flisene, Rolex derimot - not soo good.

De sier små barn, små problemer osv - jeg bør med andre ord grue meg til fortsettelsen

58582382-d175-2f40.jpg
 
Huff :(.

Håper du har stoppet den med å nappe ut krona, dersom det er masse skrot inni der bedrer det ikke situasjonen om den går rundt med glass i maskineriet.
 
Oi, den var litt kjedelig! :eek:

Håper det kun er glasset som må byttes, og at juvelen er tilbake på armen snarest.
 
Dessverre er det ganske mye mikroskopiske glasskorn/støv på skiven, så foreløpig ser det ikke så lyst ut.

Klokken er allerede levert til "legen", rapport følger.

Nå ser det jammen ut til at det ikke blir en liten utboksing i morgen også...:)
 
Kunne vært verre, det der er jo mulig å få på stell uten alt for store utlegg. Dessuten blir det en god historie om en tjue, tredve førti år :)
 
Noe dritt dette, men se det positive i at ikke bezel insert knuste, har hørt at de har lett for å gjøre det. Der sparte du iallfall 6k.

AW
 
Konstaterer at datteren din har veldig god smak, til tross for alderen.
Blir nok dyrt å kjøpe hennes første klokke om noen år.:p

Lykke til med rep.
 
Been there, done that. Trøsten er at din datter har god smak da, tenk på de med småbarn som ikke interesser seg for smakfulle ur :)
 
Kan ikke si annet enn ouch her!

Det er vel ikke min gamle er det det? Får uansett håpe dette får en "billig" og sjapp løsning.
 
Auda, den er lei. Men det lar seg heldigvis ordne. Du får, som Chronodiver sier, trøste deg med at datteren har god smak i ur. ;)
 
Uff, uff, uff, føler med deg..

Vet ikke hvor mange ganger jeg har hørt "...nå må du passe på hvor du legger fra deg den klokka de! tenk om vår lille datter hadde fått tak i den og lekt med den på flisene.."
 
Ikke helt umulig at innboforsikringen kan dekke dette, om man har innbo+ eller hva det nå heter.
Du kan jo ta en titt på papirbunken man får hver gang den skal betales.
 
Aiai, den var kjip:( Men som Braute sier sjekk om innbo dekker dette!

Mine foreldre fikk to stoler ødelagt av en hund som var på besøk, resultat de fikk igjen 26000,- Stolene kostet 40k for 15 år siden. Hvis de trekker om begge stolene er de så god som nye. Det synes jeg var et utrolig godt oppgjør. Så det kan lønne seg å sjekke det ut!