Har vært aktiv her et par måneder nå så tenkte det var på tide å presentere det lille jeg har i klokkeboksen min. Jeg heter som sagt Kristian, er 24 år gammel og er ganske fersk innenfor klokkeverdenen. Min første "ordentlige" klokke fikk jeg til konfirmasjonen men har alltid hatt lyst på en Rolex. Så når jeg startet å jobbe på slutten av fjoråret gikk jeg til innkjøp av en strøken L-serie Rolex GMT Master II Coke fra 1990. Klokken hadde hatt 2 eiere før meg (far og sønn) og var maks brukt i 10 av sine 22 år. Videre hadde den nylig vært på service så klokken var i god stand.
Og etter dette var jeg egentlig solgt. Jeg ville ha mer. GMTen er nå solgt videre til Espen her på forumet, men noe annet er allerede på plass. Har i dag hatt en dobbelunboxing som jeg har tatt noen bilder i fra, så stay tuned. Bilder kommer strax.
Og etter dette var jeg egentlig solgt. Jeg ville ha mer. GMTen er nå solgt videre til Espen her på forumet, men noe annet er allerede på plass. Har i dag hatt en dobbelunboxing som jeg har tatt noen bilder i fra, så stay tuned. Bilder kommer strax.