kroneløs..

Medlem
7. des. 2010
Sted
Bergen
sonnovaBITCH! Fant den slik på kommoden. Den har ikke vært ute av huset siden den hadde krone. Dusør utlovet til barna og midlertidig støvsugerforbud, men håpet svinner. Blir min kjære SM300 en bastard om jeg må krype til korset og kjøpe ny?

1209-44.jpg

Ja de fleste ulykker skjer jo dessuten som bekant i hjemmet, bruk dette som argument for ekstra mye byturer og annet gøy ;)

Dette må du ta kjerringa for. Det er som regel de som står bak slike hjemmeulykker.

:)

Det er nok jeg som er synderen. Gikk litt rundt i huset før jeg ombestemte meg og byttet klokke. Så utrolig nok ikke feilen da jeg tok den av. Blir litt mer kryping i ettermiddag.

Var det en Watchco det der? Har ikke de deler til den mon tro. Den blir ikke bastard om du ikke finner originalen, funksjonell derimot. Kjedelig det der, bra ikke mer røk.

Var det en Watchco det der? Har ikke de deler til den mon tro. Den blir ikke bastard om du ikke finner originalen, funksjonell derimot. Kjedelig det der, bra ikke mer røk.

Det er en komplett original fra 1966, så derfor er jeg skeptisk til å sette på nye utvendige deler. Men kronen kan selvsagt ha vært byttet før, det er ikke så lett å spotte det om det er lenge siden.

Kom nettopp på at junior har metalldetektor, men jeg tror faktisk kryping er bedre i dette tilfellet. Har dekket 2/3 av huset på kne nå, men det ser håpløst ut. Kan jo ha gått i sluk, ned kjellertrappen eller det som verre er.

Når går Ofrei fellesbestilling?

Tips: Få tak i den bredeste rullen tape du kan finne. Strekk et stykke på ca 30-40cm mellom hendene dine med limet ned. Sett deg på kne, og beveg deg gradvis fremover mens du trykker tapebiten mot gulvet. Har funnet mange små, grå plasmodelldeler på grått gulvteppe på den måten :)

Dette var kjipt. Håper du finner den igjen. Litt surt hvis du må kjøpe ny, men det er likevel bedre enn å være kroneløs ;) Så kan du heller kose deg med Jaegeren i mellomtiden :cool:

sonnovaBITCH! Fant den slik på kommoden. Den har ikke vært ute av huset siden den hadde krone. Dusør utlovet til barna og midlertidig støvsugerforbud, men håpet svinner. Blir min kjære SM300 en bastard om jeg må krype til korset og kjøpe ny?

1209-44.jpg

Ja, du må nok krype til korset og kjøpe en ny SM300, Tore. Den bastarden blir ikke lett å bli kvitt heller.
Et par tusen får du.
Kanskje.
:twisted: