- Medlem
- 18. jan. 2008
Jeg er vel neppe den eneste som blir berørt av bildene fra Haiti om dagen. Inspirert av tilsvarende innsats på TimeToTalk vil jeg gjerne sette igang en liten kronerulling til inntekt for jordskjeldofrene på Haiti. Gi det beløpet du selv vil, og post her på tråden når du har gjort det. Jeg synes vi holder summene for oss selv, gi det du vil eller kan.
1. februar trekker jeg en av deltagerne i tråden som får en liten klokke-relatert oppmerksomhet i posten som symbolsk takk for innsatsen.
Jeg foreslår at man gir til Røde Kors eller Leger uten grenser. Men kom gjerne med forslag om dere har alternative mottagere.
Jeg har akkurat gitt til Røde Kors (men er selvsagt ikke med i trekningen).
Håper også noen av dere som vanligvis ikke poster vil benytte anledningen til å starte deres karriere på Tidssonen nettopp i denne tråden
1. februar trekker jeg en av deltagerne i tråden som får en liten klokke-relatert oppmerksomhet i posten som symbolsk takk for innsatsen.
Jeg foreslår at man gir til Røde Kors eller Leger uten grenser. Men kom gjerne med forslag om dere har alternative mottagere.
Jeg har akkurat gitt til Røde Kors (men er selvsagt ikke med i trekningen).
Håper også noen av dere som vanligvis ikke poster vil benytte anledningen til å starte deres karriere på Tidssonen nettopp i denne tråden