Jeg elsker dette nivået i krypto og har kjøpt tilbake det jeg solgte rett før påsken nå. 30% big caps (gamle kjente ting) og 30% small caps.
30 igjen for å enten kjøpe liutt dyrere når man har en klar trend på medium stor timeframe, eller ved et stortvolatilt fall med mye volum.
Hvis du leser hele teksten så formidlet jeg ganske tydelig strategien min, og kombinert med at jeg bruker stop loss er oppdateringen at jeg venter noe mer fall før gjenkjøp.Fortsatt elsk på nivået?
Vis vedlegg 302960
Hvis du leser hele teksten så formidlet jeg ganske tydelig strategien min, og kombinert med at jeg bruker stop loss er oppdateringen at jeg venter noe mer fall før gjenkjøp.
Risky å selge BTC rett før en halvering! Spennende tider nå, må si jeg er bull som aldri før. Taxisjåførene har ikke begynt å snakke om BTC enda, og vi nærmer oss ATH med stormskritt (målt i NOK). Spot ETF rett på nyåret skal man heller ikke skymse av, Larry Fink sjef i blackrock kaller BTC «Flight to quality».Krypto er et sirkus uten like og ganske underholdene. Fant ut at jeg hadde noen USD i BTC byttet nå til XRP. Spennnede å se om det blir noe løsning med SEC og hva det kan ha å si…