Kul, sporty, robust og rimelig GMT til sommerferien!

Medlem
21. april 2012
Innlegg
96
Sted
Oslo
Jeg reiser til USA og Mexico i sommer. Etter litt grubling har jeg kommet frem til at jeg ikke våger å ta med PAMen min, så jeg vurderer å anskaffe en litt rimeligere GMT til denne typen formål. Jeg tenker en automatisk til noen få tusenlapper. Noen gode forslag?
 
Redigert:
Du har jo Orient Star GMT da. Var på salg her tidligere i vår til 600USD. En del her på sonen kjøpte en og det lå vel en ute her en stund. Vet ikke om det er solgt. Du kan jo legge ut en WTB, kanskje noen vil kvitte seg med sin
 
Pen sak i riktig gate. Har også fått en PM om en Hamilton som er ganske kul, men litt over budsjettet mitt. Bare å komme med flere forslag! :)

Edit: Lurer på om jeg vil ha noe som er litt mer sporty enn Orient Star GMT. Noe som jeg også kan bruke til litt friluft som gjerne tåler en trøkk...
 
Redigert:
C60 Trident GMT Automatic - C60-GMT-SOKBRG22 - Automatic - - Swiss Made

c60tridentgmt_skwbrg22.jpg


Noe sånn? Finnes også med gummi rem eller ss lenke
 
Hmmm... Er ikke helt overbevist. Blir liksom litt for "fin"... Jeg har grublet ytterligere, og oppdaterte stikkord er: diver, gummirem, kul, sporty, robust, rimelig, GMT.
 
Sinn UTC 857 hadde vært midt i blinken, men den ligger dessverre et stykke over det jeg har sett for meg i pris... Tenker i utgangspunktet 2-5k...

Den Helson-klokka falt jeg ikke helt for..