Ban
Støttemedlem
- Medlem
- 16. sep. 2013
Helt uaktuelt med kunstig juletre Selv den styggeste, skakkeste og mest glisne grana trumfer plastikk any day, ferdig snakka
Noen tradisjoner bør bare dø.
Men nokon tradisjonar bør og få "leve"?
Kva tradisjonar står "vi" igjen med viss vi kutter 1 etter 1 for å få det meir lettvindt?
Det er sjølvsagt lettare å kjøpe eit ferdigpynta plasttre. Men for meg ville det berre vere nitrist å trakke opp på loftet for å pakke ut eit plasttre frå ein bag stua ilag med den lite brukte golfbagen. Då trur eg at eg like godt kunne latt vere.
Kva tradisjonar står "vi" igjen med viss vi kutter 1 etter 1 for å få det meir lettvindt?
Det er sjølvsagt lettare å kjøpe eit ferdigpynta plasttre. Men for meg ville det berre vere nitrist å trakke opp på loftet for å pakke ut eit plasttre frå ein bag stua ilag med den lite brukte golfbagen. Då trur eg at eg like godt kunne latt vere.
Florø er jo by... Bra du og ser på den som distriktene... Kippen for the winSom enkel sjel fra distriktene er det eneste riktige juletreet det man selv henter med mye bannskap i skogen. Det skal også stå fra 23.12 til senest 1.1 for så å brennes i en liten lystig seremoni.
Florø er jo by... Bra du og ser på den som distriktene... Kippen for the win