Jeg har nylig blitt introdusert for to kunstere som etterhvert dekorerer det meste av mitt hjem. Sønn 1 og sønn 2.
Dessverre er produksjonen litt for stor til at jeg tror de kan generere noe eksklusivt som drar inn mye dollar, spesielt når barnehagen ikke kaster et eneste utkast, men legger det i sekkene deres. Jeg kunne foretrukket å legge verkene litt til side og kun henge opp de jeg mener har potensiale, men min samboer er ikke enig.. Sønn 1 skal begynne på skolen til høsten, og jeg antar da han blir introdusert for fag som kunsthistorie m.m., og dermed kanskje vil gjøre en stilendring som leder til at noen gallerier vil fange han opp. Jeg har også et stort, stort håp om at produksjonen vil dreie litt fra kvantitet til kvalitet.
De har også begynt å prøve seg på møbelproduksjon. Dvs, endring av møbler med tusj o.l. Så langt ikke noe vellykket etter min mening, men min samboer sier at utfoldelsen forhåpentligvis leder til noe etterhvert. Her er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente på at mesterverket blir skapt. Det er møbelsalg jevnlig, så at godstolene i ny og ne går til helvete er det bare til å smile av!