Poetry, can be words of wisdom @Edzilla
Ophelia, she described this poem to be a good companion for late nights and a good bottle of red wine.
Red wine I easily embrace. Lusting for you by my side ..
you know me better than my mother.
cheers!
Poetry, can be words of wisdom @Edzilla
Ophelia, she described this poem to be a good companion for late nights and a good bottle of red wine.
Red wine I easily embrace. Lusting for you by my side ..
Takker!
Vasarely eller Gjennestad? Eller begge deler?Herlig og variert samling @slobben
Du har noen go’biter jeg selv kunne ha tenkt meg
Vasarely eller Gjennestad? Eller begge deler?
Ja, det er en stol laget av min kjære bestefar. Treskjærer og båtbygger. Skal prøve å få tatt et skikkelig bilde av den og laste det opp i stoltråden snart.Veldig kult, @slobben ! Takk som deler. Ser ut som du har en artig stol i dragestil også? Den hadde vært fett å se i stol-tråden!
Og moro å se folk med normal økonomi. At det ikke bare er å bla gjennom samlinger til ultrarike samlere med egne kuratorer. Selvsagt moro å se kunst i verdensklasse, men dere skjønner sikkert hva jeg mener.Likte veldig godt «Kunstsamlarane» på nrk, deilig å se lidenskap og galskap i sunn harmoni.
Da måtte Ma$arati gi plass for Kesja Tabaczuk. Vis vedlegg 231237
Fantastiske penselstrøk! Jeg er også svak for den Pushwagneren du har. Mulig jeg ikke har fulgt med, men hvilken Ma$arati måtte vike?
«Min bror reven» måtte vike. Planen var å ha alle tre på veggen, men dette falt utenfor. Ble litt mye sammen med de andre. Push er en favoritt i huset. Blir aldri feil..Vis vedlegg 231254