Kvalitetsklokker

J

jayeff

Guest
Var en tur på et lokalt kjøpesenter her om dagen. En av klokkepusherne der (av det halvseriøse slaget) hadde fått et "nytt" merke.

Hva synes vi?

2011-01-12131910.jpg


Det skal sies at kasse og lenke er laget av gjennomsiktig billigplast, pyntet med strategisk plasserte "gulldetaljer". Quartzverk av laveste kaliber inni :)

Når det gjelder designet, så er det noe kjent... Men, jeg klarer ikke helt å koble til hvilket merke...

Det skal også legges til at ingen av de to knappene på siden fungerer.
 
Minner meg litt om klokken jeg fikk i bursdagspressang av en kompis i sommer :p Har brukt den en gang, og det var på hans egen bursdag. Ellers ligger den i skuffen.

14012011403.jpg
 
Det var jo en utrolig lekkerbisken du har funnet. Tenker den gir en kvalitetsfølelse man bare kan se langt etter med andre ur.
Og med en så gunstig pris hadde jeg kjøpt 2.
 
Jeg kjøpte to av denne, splitter nye til kr.580,-pr. stk. til guttene mine, og det har faktisk vært svært brukbare klokker.


1117-MTD-1059D-2AVEF-b.jpg



casio MTD-1059D-2AVEF
 
Ja, skal man ha billige klokker er Casio veien å gå. De har meget god kvalitet sett i forhold til pris. Som oftest mye bedre enn mote- og designklokker :)

Det var forresten en god og lang artikkel om Casio i WatchTime sin desemberutgave.