Kvinner med store klokker

Medlem
11. des. 2010
Sted
Oslo
Fruen og jeg gikk en tur i Smögen i går og var innom diverse småbutikker. I en av dem kom hun over et stativ med klokker. Jeg kaster vanligvis ikke et blikk på klokker i en klesbutikk, men det gjorde hun. Og det er selvfølgelig hyggelig at klokkeinteressen smitter;).
Klokkene hun fant var av merket "Kyboe", http://www.kyboe.com/ , og er selvfølgelig et motemerket med uinteressant quartsurverk. De var imidlertid ganske stilige og fantes i 2 størrelse 48 og 55mm! Hun mente at den på 48 mm var perfekt i størrelsen, og når jeg så klokken på hennes lille håndledd var jeg faktisk enig. Det rare er at jeg med mine håndledd som er mye større aldri ville kunnet gå med en klokke på 48mm, jeg ville synes det så idiotisk ut. På henne var det imidlertid ikke noe problem. Trenden med store klokker passer etter min mening utmerket på kvinner, men ser av og til latterlig ut på menn. Er dere av samme oppfatning?
Hva synes dere forresten om klokken. prisen lå på ca. 1900 SEK for den "lille" og noen hundrelapper mer for 55 mm versjonen.

Celter, du er laaangt etter når det gjelder damer og store klokker her på forumet:D Se her

Jeg mener det rett og slett er "sexy" og passer perfekt, min kone har allerede lagt beslag på Panerai'en min på 44mm så du skal være glad hvis din fru ikke spør etter dyrere ur enn dette...;) Jeg synes Kyboe er fine, men som sagt, helt uninteressant urverk...LØP OG KJØP....og aldri aldri vis henne en panerai...det kan fort bli dyrt...:D

Det er nok for sent å ikke vise henne dyre klokker. Hun falt fullstendig for en Rolex Yachtmaster TT da vi var i Karibien i år. Jeg er glad jeg kan slippe unna med en "Kyboe";)